شهری

رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی مطرح کرد؛ خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس الگوی نمونه ملی در جذب مشارکت های مردمی است

کد خبر : 22961

بنیاد سلامت آستان قدس رضوی و خیریه آسیب پذیر توس مکمل یکدیگر در جذب مشارکت های مردمی برای رفع نیازهای درمانی محرومین هستند.
هشتصد و بیست و هشتمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس میزبان شخصیت برجسته ای از جامعه پزشکی کشورمان بود.
به گزارش صبح مشهد، در حاشیه این جلسه که همزمان با گرامیداشت مقام پزشک برگزار شد، دکتر محمود شبستری رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که خیلی از مشکلات جامعه پزشکی در حوزه خدمت به مردم، در خیریه های سلامت محور به دور از هر گونه پیچیدگی های اداری قابل حل است، اظهار امیدواری کرد: با گسترش مراکز مردمی خدمت به محرومین بیمار، گوشه ای از آلام و دردهای جامعه کاسته شود.
دکتر شبستری که خود جراح قلب نیز می باشد، مدل جذب مشارکت های مردمی در خیریه آسیب پذیر توس را نمونه ای بی نظیر در سطح کشور دانست و گفت: وظیفه ما هم در بنیاد سلامت آستان قدس رضوی بالا بردن ضریب همکاری خیرین برای مشارکت است و خیریه آسیب پذیر توس در این موضوع، در حقیقت مکمل بنیاد محسوب می شود.
گفتنی است خیرین در هشتصد و بیست و هشتمین چهارشنبه امام رضایی مبلغ دویست و چهل و هفت میلیون و پانصد هزار ریال به ۷۱ بیمار نیازمند کمک کردند. همچنین به مناسبت روز پزشک از چند پزشک خیر که سال ها با موسسه همکاری دارند، تقدیر شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن