اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

مشهد نارنجی شد/ طرح کتاب موتوری جایگزین حضور مراجعه کنندگان شد

کد خبر : 39745

نحوه ارائه خدمات در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در سال جاری با توجه به وضعیت شهرستانهای استان به لحاظ رنگ بندی شیوع ویروس کرونا تشریح شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی؛حجت الاسلام علی اکبر سبزیان با اشاره به رنگ بندی جدید شهرستانهای استان از ۱۳ فرودین سال جاری به تشریح وضعیت ارائه خدمات کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به شهرستانهای سبزوار،نیشابور، مشهد و بینالود و وضعیت نارنجی این شهرستانها از لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: ارائه خدمات کتابخانه های عمومی در این شهرستانها به صورت غیر حضوری و درخواست و امانت کتاب از طریق طرح کتاب موتوری انجام می شود.
حجت الاسلام سبزیان زمان سفارش کتاب در این طرح را ساعت ۸تا ۱۲ ظهر عنوان کرد وادامه داد: مدت مجاز امانت کتاب ۱۴الی۳۰ روز است و تاخیر در بازگشت کتاب مشمول جریمه نمی شود.

وی ادامه داد: در این طرح علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه به سایت سامانwww.samanpl.ir نهاد کتابخانه های عمومی و جستجوی کتاب مورد نظر خود در کتابخانه دارای عضویت، کتاب را سفارش و کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرند.

وی ارائه خدمات در کتابخانه های سایر شهرستانهای استان را از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۰ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸صبح الی ۱۳:۳۰ عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: هرگونه تغییر در رنگ بندی شهرستانهای استان و تغییر نحوه ارائه خدمات در کتابخانه های عمومی هر شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن