پایتخت فرهنگ اسلامییادداشت روز

تولیت آستان قدس رضوی:

آستان قدس به هیچ عنوان در مسائل جناحی و گروهی وارد نمی‌شود

کد خبر : 40822

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اصل انقلاب اسلامی و گفتمان امام (ره) و رهبری معظم، شاه بیت تمام اقدامات آستان قدس است اما این دستگاه مقدس به هیچ عنوان در مسائل جناحی و گروهی وارد نخواهد شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مروی در جلسه ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی که با موضوع ویژه برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۰ برگزار شد، به تقارن دهه کرامت سال جاری با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: آستان قدس تنها باید دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات کند،

ویژه برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت آستان قدس نباید کوچک‌ترین شبهه و تلقی از دخالت مصداقی این نهاد در انتخابات و حمایت از کاندیدا، جناح و جریانی خاص را در مخاطب ایجاد کند. وی افزود: بخش‌های فرهنگی و رسانه‌ای آستان قدس در ایام دهه کرامت تلاش کنند تا فضای انتخابات تحت تأثیر سیره رضوی قرار گیرد، این امر به معنای کم رنگ کردن فضای انتخاباتی در کشور نیست بلکه به معنای مبارک و نورانی کردن این فضا به معارف رضوی است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به نام گذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: آستان قدس نیز باید بر اساس اهداف خود شعاری محوری را برای هر سال تعیین و به مثابه یک نقشه راه، تمام واحدها و بخش‌های خود را برای محقق شدن آن بسیج کند. تولیت آستان قدس رضوی همچنین با توجه به در پیش بودن ایام ارتحال امام خمینی(ره)، اظهارکرد: بزرگداشت باشکوه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تبیین اندیشه های امام و رهبری بسیار مهم است، برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) باید در شأن و جایگاه آن امام بزرگوار و با کیفیت تمام برگزار شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن