زندگیشهری

دمای هوا تا ۴۷ درجه گرم می شود

کد خبر : 21171

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان تا روزهای میانی هفته آینده روند افزایشی داشته بطوری که بیشینه آن در مناطق گرمسیر خراسان رضوی تا ۴۷ درجه می رسد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، فریدون سنگچولی روز چهارشنبه افزود: بر همین اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۳۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده که در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آتی به ۴۲ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوا در مناطق گرمسیری خراسان رضوی مانند سرخس و سبزوار نیز از ۴۵ درجه فراتر رفته و تا ۴۷ درجه افزایش می یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای عصر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری همراه با افزایش ابر احتمال بارندگی رگباری و پراکنده نیز در نیمه شمالی خراسان رضوی رخ می دهد.

وی به تداوم وزش باد در خراسان رضوی طی چند روز آتی نیز اشاره و بیان کرد: وزش باد برای امروز به نسبت شدید تا شدید و همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی و جنوبی استان پیش بینی شده است.

قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بیشترین شدت وزش باد نیز طی همین مدت از تایباد با سرعت ۵۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

۳۰۲۷/‌۱۸۵۸

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن