اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

در پی ابراز شایستگی و با موافقت سازمان حج و زیارت؛ گروه آشپزی خراسان رضوی خادم ضیوف الرحمن در آشپزخانه مرکزی مکه مکرمه ( آفندی ) شد

کد خبر : 21091

خدمتگزاری به مهمانان خدا نعمتی است که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است و بسیار خوشحالم همکارانم در این گروه حج تمتع امسال مدیریت آشپزخانه مرکزی مکه و طبخ غذا برای زائرین بیت الله حرام را به عهده دارند.

در همین راستا گردهمایی از مدیران و مسیولین و عوامل اجرایی این آشپزخانه مرکزی مکه مکرمه ( آفندی ) در سالن همایش های موسسه خیریه همدم مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در این همایش با اشاره به این که عوامل کاروان های حج خادمین ضیوف الرحمن بوده و در شرایط سخت مشغول خدمت رسانی به زائرین خانه خدا هستند، گفت: خدمتگزاری به مهمانان خدا خود یک نعمت است و باید شکر آن را به جا آورد.

جواد شاد مدیر حج و زیارت استان افزود: تفاوت عوامل کاروان های خراسان رضوی با سایر استان ها، انتساب آنها به وجود ذیجود حضرت ثامن الحجج علی بن موسی رضا علیه السلام می باشد و لذا همه ما باید پاسداشت این حرمت و نگاه معنوی در رفتارهای خود باشیم.
وی ادامه داد: طبق نظر سنجی های سال قبل از حجاج، آشپزهای مشهدی غذاهای مطلوب و با کیفیتی طبخ و به زائرین خانه خدا خدمات دهی می کنند و امسال هم موضوع پخت غذا در آشپزخانه مرکزی مکه مکرمه به خراسان و گروه حاج رحیم غروری گذاشته شده که امیدوارم ایشان در این ماموریت خطیر موفق و سربلند باشند.
مدیر حج و زیارت خراسان رضوی خواستار تقویت روحیه کار تیمی وحمایت از یکدیگر، مقدم داشتن منافع گروهی بر علائق و سلیقه های شخصی در جهت رشد و ارتقای خدمت مطلوب به ضیوف الرحمن شد.

گروه غروری خدمت به زائرین خانه خدا را برگ زرینی از افتخارات خود می داند
سرپرست تیم اعزامی آشپزخانه مکه مکرمه هم در حاشیه گردهمایی عوامل توجیهی آشپزخانه مرکزی مکه مکرمه ( آفندی ) در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که بیش از ۴ دهه افتخار خدمت خاندان غروری در مدیریت آشپزخانه های حج تمتع، توفیقی است که خدای متعال نصیب پدر اینجانب و این بنده کمترین نموده، گفت: بنده هم از سال ها پیش و از دوران نوجوانی همیشه همراه پدرم در ایام حج و در آشپزخانه در خدمت زائرین و ضیوف الرحمن بودم.
حاج رحیم غروری افزود: پیرو ابراز شایستگی و توانمندی گروه غروری، امسال مدیریت آشپزخانه مرکزی مکه مکرمه و طبخ غذای ۷۰ هزار حاجی ایرانی به ما سپرده شده است و امیدوارم با تلاش تیم ۲۰۰ نفری پرسنل خدوم و باانگیزه مجموعه، در این ماموریت خطیر سربلند و موفق باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن