اجتماعی

در راستای بررسی مشکلات ایثارگران در روستاهای دور افتاده استان؛ سومین دور سفرهای شهرستانی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی آغاز می شود

کد خبر : 21037

در راستای بررسی مشکلات ایثارگران مدیرکل بنیاد خراسان رضوی برای بار سوم به شهرستان های خراسان رضوی در یک برنامه مدون سفر و از نزدیک با خانواده های شهداو ایثارگران در روستا های دورافتاده دیدار می کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، سومین دور سفر شهرستانی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در هفته پایانی خرداد سال ۹۸ آغاز می شود.
در راستای خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان حجت الاسلام حسین معصومی در یک برنامه مدون از نیمه دوم سال ۹۶ به شهرستان های خراسان رضوی سفر و با روسا و کارکنان بنیاد و فرمانداران و امامان جمعه به صورت جداگانه دیدار و اهم برنامه های بنیاد و مشکلات ایثارگران را مورد اشاره قرار داد.
در مرحله دوم این برنامه ها، مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران، مدیرکل، معاونین، روسای دفتر و روابط عمومی، حراست، بازرسی و امورحقوقی و قضائی با حضور در شهرستان های خراسان رضوی در اجتماع بزرگ جامعه ایثارگران شرکت و پس از آن در قالب میز خدمت و در دیداری چهره به چهره با ایثارگران، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.
در سفرهای شهرستاتی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی بیش از ده هزار ایثارگر با مسئولان بنیاد گفتگو کردند که از این تعداد درخواست سه هزارو ۸۲۳ نفر در سامانه سجایا ثبت و پیگیری های لازم انجام و به آنان پاسخ داده شده است.
همچنین تیم بنیاد خراسان رضوی با حضور در جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران، مشکلات پیش روی بنیاد ها و جامعه ایثارگری را مورد بررسی و مصوباتی در این راستا مورد تصویب اعضای شورای هماهنگی امور ایثارگران شهرستانها قرار گرفت.
همزمان با این برنامه، جلسه ستاد شاهد آموزش عالی و آموزش و پرورش در خصوص وضعیت تحصیلی، تفریحی، خانوادگی و ممتازین دانش آموزان و دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت و ارتقا سطح علمی مهمترین هدف برگزاری این جلسات در شهرستان های خراسان رضوی بود.
در راستای بررسی مشکلات ایثارگران، مدیرکل بنیاد خراسان رضوی برای بار سوم به شهرستان های خراسان رضوی در یک برنامه مدون سفر و از نزدیک با خانواده های شهداو ایثارگران در روستا های دورافتاده دیدار می کند.
گفتنی است از اهم اهداف برنامه های یاد شده، جلوگیری از سفرهای ایثارگران به مشهد و کاهش هزینه ها و دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با ایثارگران و پیگیری و نحوی اجرای مصوبات دور دوم سفر با حضور مشاور استاندار در امورایثارگران ، فرماندارن و روسای ادارات ذیربط می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن