اخبار مهماقتصادی

در سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده مطرح شد؛ تمامی اقدامات قائم به شخص محسن پهلوان بود!

کد خبر : 20982

سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه در سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده شرکت پدیده قاضی منصوری پس از اعلام رسمیت جلسه و تذکر موارد قانونی لازم از نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواست تا کیفرخواست سایر متهمین باقی مانده برای اخذ آخرین دفاع قرائت نماید.
گفتنی است در جلسه روزگذشته (دوازدهمین جلسه) پس از اظهارات نمایندگان ادارات و سازمانهای دولتی وسخنان دادستان عمومی و انقلاب مشهد .آخرین دفاع از متهم ردیف اول پرونده یعنی محسن پهلوان مقدم اخذ و دفاعیات وکیل مدافع نامبرده در صحن علنی دادگاه استماع شد.

یکی از متهمین در پاسخ به سوالات رییس دادگاه گفت: تمامی اقدامات در شرکت پدیده قائم به شخص پهلوان بود و از مسولان قضایی بخاطر اعطای فرصت برای جبران مافات به ما و همچنین حفاظت از اموال شرکت پدیده تشکر میکنیم . مکررا از محسن پهلوان میخواستیم که باشفافیت با مسولان قضایی همکاری کند اما این اتفاق نیفتاد.

قاضی منصوری خطاب به متهمین :ازهمه متهمین انتظار داشتیم از فرصت اعطایی دادگاه به آنان در جهت معرفی و بازگرداندن اموال شرکت پدیده حداکثر استفاده را ببرند که متاسفانه طبق اعلام دادستانی این اتفاق به صورت شایسته نیفتاده؛ بنابراین متهمینی از جهات مخففه مجازات بر خوردار خواهند بود که با شفافیت کامل با دادگاه همکاری کامل داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن