اجتماعیزندگی

حجه الاسلام اخلاقی در هشتصد و شانزدهمین جلسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس مطرح کرد؛ کمک های خیرین در حقیقت بازتاب درس های رمضان در کمک به نیازمندان است

کد خبر : 20911

فرصت همراهی با محرومین و مستضعفین توفیقی است که خدای متعال نصیب هر بنده ای نمی سازد و مدیریت، نظم و ایجاد فضای اطمینان بخش از ویژگی های مطلوب موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس می باشد.

به گزارش صبح مشهد، حجه الاسلام حسنعلی اخلاقی عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر مشهد که در هشتصد و شانزدهمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که ماه مبارک رمضان، حاوی درس ها و آموزه های فراونی برای سعادت و عاقبت به خیری بشری است، گفت: یکی از پیام های روزه داری کمک به هم نوعان و رسیدگی به نیازمندان است و خدا رو شکر خیرین این موسسه به خوبی این تکلیف الهی و انسانی را در طی سال به جا می آورند.
وی افزود: رسیدگی به بیماران نیازمند معطوف به یک ماه و یا وقت معینی نیست و برگزاری جلسات منظم هفتگی طی ۲۰ سال فعالیت موسسه خیریه آسیب پذیر توس، بیانگر روحیه اخلاص و خیرخواهی جمعی از انسان های نیکوکار است که امیدوارم خداوند جزای خیر به همه عنایت بفرماید.
عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه در ادامه به اثرات روحی و روانی کمک به بیماران نیازمند اشاره کرد و گفت: وقتی گره از کار و هزینه های درمانی یک بیمار محروم باز می شود، در حقیقت گره از مشکلات چند خانواده رفع می گردد، چرا که یک فرد بیمار چند نفر دیگر را هم با خود درگیر می کند و به تعبیری دیگر، کمک به بیمارنیازمند ، کمک به جامعه است و همه از اثرات روحی، روانی و تربیتی آن بهره می برند.
وی تاکید کرد: موسسه خیریه آسیب پذیر توس به مدیریت شخص جناب آقای بصیری پور و همکاران محترمشان، توانسته به عنوان یک پل ارتباطی، فرصت کمک خیرین و افراد توانمند به محرومین و بیماران نیازمند را فراهم سازد و روش جذب مشارکت های خرد برای کارهای بزرگ، الگویی مناسب برای همه خیریه های فعال می تواند باشد.
عضو سابق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پایان پیشنهاد داد: تبلیغات موثرتری برای معرفی موسسه و افزایش حضور خیرین در جلسات چهارشنبه های مهربانی خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس انجام شود.
گفتنی است خیرین نیک اندیش در هشتصد و شانزدهمین جلسه موسسه، مبلغ ۱۷۳ میلیون ریال به ۵۳ بیمار نیازمند کمک کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن