اجتماعیاخبار مهماستانی

در اجرای رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت در حاشیه شهر مشهد انجام شد: دستگیری ۲۴۹ معتاد، قاچاقچی، سارق و تبعه خارجی غیر مجاز

کد خبر : 14958

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲۴۹ متهم در اجرای رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از احساس مسئولیت و همراهی و همکاری شهروندان فهیم قانون مدار مناطق حاشیه ای مشهد گفت: تیم های پایگاه های پلیس در اجرای این عملیات ضربتی ۳۶ واحد اماکن خدمات اینترنتى را مورد بازرسی قرار دادند و ۴ مرد و یک زن که متهم سایبری بودند را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.
سردار کریمی افزود: تیم های مجری در پایگاه های پلیس امنیت عمومی استان نیز در رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت ۲۱۱ تبعه خارجی غیر مجاز را دستگیر کردند. ماموران پلیس امنیت عمومی ۱۱۳۵ مورد بازدید نامحسوس و ۲۵۶ مورد بازدید از واحدهای صنفی داشته و ۲۶۲ ثوب البسه نامتعارف نیز کشف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی به اهمیت ارتقأ نظم و انضباط ترافیکى در حاشیه کلان شهر مشهد اشاره کرد و گفت: پایگاه های پلیس راهور در این ماموریت ضربتی ۱۵۰ دستگاه موتور سیکلت بدون مدارک متخلف و مزاحم را توقیف و ۱۷۵ وسیله نقلیه را اعمال قانون کردند.
در این عملیات ۳۸ دستگاه خودرو و ۷۶ دستگاه موتور سیکلت متخلف و مزاحم نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان اظهار داشت: مراحل دیگری از اجرای رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت برای ارتقای نظم و انضباط و رفع دغدغه‌های مردم برای تحکیم آسایش عمومی نیز با هماهنگی مراجع قضایی به اجرا در می آید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن