اخبار مهماقتصادی

رسیدگی به اتهامات مدیران سابق پدیده به ایستگاه یازدهم رسید؛ تنظیم صورت وضعیت های صوری برای تحصیل مال نامشروع

کد خبر : 20827

یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده شرکت پدیده آغاز شدبه گزارش صبح مشهد به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، یازدهمین همین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده شرکت پدیده صبح امروز در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی سیدهادی منصوری در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه در ابتدا و پس ازتلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اعلام رسمیت جلسه توسط قاضی منصوری، رئیس دادگاه از نماینده دادستان خواست تا کیفرخواست متهم احسان بنائی فرزند علیرضا را مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع قرائت نماید.

نامبرده با تنظیم صورت وضعیت‌های صوری اقدام به انجام معامله با شرکت پدیده می‌کرده است.

متهم بنائی پس از قرارگرفتن در جایگاه متهم و ارائه توضیحاتش گفت: از سعه صدر و حوصله دادگاه محترم تشکر می‌کنم.

پس از اتمام دفاعیات متهم بنائی؛ رییس دادگاه از متهم محمد وحیدی شعرباف فرزندعلی خواست تا در جایگاه متهم قرارگیرد.

محمد وحیدی طبق کیفرخواست صادره؛ متهم به تحصیل مال از طریق نامشروع به واسطه فعالیت گسترده در امر دلالی سهام پدیده میباشد.

متهم وحیدی گفت:اظهارات خود نزد ضابطین و تحقیقات مقدماتی را قبول دارم، خانه خود را فرختم و سهام پدیده را خریدم.

نماینده مدعی العموم گفت: نامبرده از نزدیکان متهم ردیف اول است و فعالیت گسترده‌ای در امر دلالی سهام پدیده داشته است.

با اتمام دفاعیات محمدوحیدی ؛قاضی منصوری از نماینده دادستان خواست تا کیفرخواست متهم محمد رفائی نجاران طبسی فرزندمحسن را قرائت و از متهم نامبرده خواست تا با قرارگرفتن در جایگاه متهم به سوالات مطروحه پاسخ دهد.

محمد رفائی به تحصیل مال از طریق نامشروع بواسطه انجام معامله با شرکت پدیده ، متهم است.

دراین هنگام قاضی منصوری با اشاره به تلاش ارزنده دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در راستای انجام وظایف خود گفت:انشاالله با دقت بالا نسبت به اجرای قانون اقدام خواهیم کرد.

با پایان یافتن دفاعیات متهم محمدرفائی ؛کیفرخواست سیدحسن میربمانی یزدی فرزند هادی توسط نماینده دادستان قرائت شد. وی متهم به تحصیل مال نامشروع است .

نامبرده گفت:اظهارات خوددر مرحله تحقیقات مقدماتی را قبول دارم.

نماینده دادستان به نحوه اقدامات متهم پرداخت .

وکیل مدافع متهم میربمانی نیز با تقدیر از اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی در جهت اجرای عدالت ،از همکاری دادسرای مشهد و دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران درنظام اقتصادی تشکر کردوسپس به دفاع از اتهام موکل خود مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع پرداخت.

با قرائت موارد اتهامی سایر متهمین و استماع دفاعیات آنان و وکلای مدافع آنان پس از ۱۱ جلسه دادرسی ؛ موارد مهمی توسط قاضی منصوری تذکر داده شد. با قرائت موارد اتهامی سایر متهمین و استماع دفاعیات آنان و وکلای مدافع آنان پس از ۱۱ جلسه دادرسی ؛ موارد مهمی توسط قاضی منصوری تذکر داده شد.

رییس دادگاه با تشریح روند دادرسی در یازدهمین جلسه رسیدگی گفت: امیدواریم متهمین از فرصت محدودی که در اختیار انان قرارگرفته در جهت بازگرداندن اموال سهامداران و جبران مافات استفاده نمایند.

در پایان یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد و پس از رسیدگی به اتهامات ۲۲ متهم این پرونده توسط قاضی سید هادی منصوری؛ادامه رسیدگی در مورد این پرونده به تاریخ ۲۰ خرداد ماه موکول شد تا در این فرصت وکلای مدافع و متهمین اسناد و مدارک مورد ادعا و همچنین لوایح دفاعیه را تقدیم دادگاه نموده و از این فرصت با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در جهت معرفی و بازگرداندن اموال شرکت استفاده نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن