اجتماعیزندگی

دکتر محمد حسن نظافتی متخصص و جراح قلب در گفتگو با صبح مشهد؛ سخاوت از نعمات بزرگی است که خدای متعال به مردم ما بخشیده است/ خیریه آسیب پذیر توس نماد اعتماد و خانه دوم خیرین است

کد خبر : 20815

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر مردم به خیریه ای اعتماد کنند و ببینند کمک ها به نیازمندان واقعی میرسَد، از دل و جان مایه می گذارند و خیریه آسیب پذیر توس نماد اعتماد و خانه دوم خیرین به شمار می رود.
به گزارش صبح مشهد، دکتر محمد حسن نظافتی متخصص و جراح قلب که در هشتصد و پانزدهمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس که با یاد و خاطره مرحوم حاج محمود کلاهان همراه بود، در گفتگو با خبرنگار ما افزود: مجامع مردمی و خیریه ها موثرترین کمک ها را جهت تامین هزینه های درمانی بیماران نیازمند و با کمترین تشریفات و سیر مراحل اداری انجام می دهند که این می تواند یک الگوی مناسب برای سایر نهادها و سازمان های مردم نهاد باشد.
وی ادامه داد: مهم ترین سرمایه خیریه ها اعتماد مردمی است و من معتقدم موسسه خیریه آسیب پذیر توس در مسیر خوبی قدم برداشته و همین شتاب و سبقت خیرین برای کمک به بیماران نیازمند، تایید کننده همین نکته است.
وی سخاوت و بخشندگی را از نعمات خدای متعال نسبت به بهترین بندگانش برشمرد و تاکید کرد: ما مردم مهربان و نوع دوستی داریم که همیشه در سختی ها یار و همراه همدیگر هستند و امیدوارم روزی فرا رسد که تنها دغدغه یک بیمار فقط درمان باشد، نه مسائل مالی و مشابه آن.
گفتنی است در هشتصد و پانزدهمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس خیرین نیک اندیش مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال برای ۶۰ بیمار نیازمند کمک کردند. همچنین ضیافت افطاری به میزبانی بانوان نیکوکار سرکار خانم ها کلاهان برپا شده بود.شادی روح مرحوم حاج محمود کلاهان صلوات.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن