اجتماعیزندگی

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه رسالت خراسان رضوی مطرح کرد؛ خیریه آسیب پذیر توس الگو و ظرفیت مناسبی برای کمک به بیماران نیازمند است

کد خبر : 20808

حضور خیرین و مشارکت حتی با مبالغ خرد، گره گشای مشکلات و نیازهای درمانی محرومین جامعه است واعتراف می کنم برای اولین بار چنین جمعی پرشور و با انرژی برای کمک به بیماران را می بینم.
به گزارش صبح مشهد، مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه رسالت خراسان رضوی که در هشتصد و پانزدهمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس که با یاد و خاطره هفتمین سال درگذشت مرحوم حاج محمود کلاهان همراه بود، در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که توفیقی شد به دعوت جناب آقای حاج نقی ریاست محترم هیات مدیره موسسه در این جلسه حضور داشته باشم، افزود: کار خیر بزرگ و کوچک، زن ومرد نمی شناسد و امشب دیدم عزیزان خیر حتی با مبالغ خرد چگونه از کار بیماران نیازمند کارگشایی و به کمک آنان می شتابند و من از حضور در این جمع انرژی زیادی گرفتم.
روح لله ایرانمنش در خصوص نقش بانک قرض الحسنه رسالت برای کمک به مردم بوِیژه محرومین گفت: بانک رسالت در راستای اهداف وماموریت خود ۳ مولفه را دنبال می کند که یکی منابع خرد، پرداخت قرض الحسنه و مباحث اجتماعی است که شاخص قرض الحسنه ما ظرفیت خوبی برای توسعه امور خیریه ای به شمار می رود.
گفتنی است در هشتصد و پانزدهمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس خیرین نیک اندیش مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال برای ۶۰ بیمار نیازمند کمک کردند. همچنین ضیافت افطاری به میزبانی بانوان نیکوکار سرکار خانم ها کلاهان برپا شده بود.شادی روح مرحوم حاج محمود کلاهان صلوات.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن