اجتماعیزندگی

فرمانده سپاه امام رضا ( ع ) در جمع خیرین موسسه آسیب پذیر توس عنوان کرد؛ خیریه های مردمی نقش مهمی در محرومیت زدایی و رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر دارند/ سپاه دست یاری به سوی شما دراز می کند

کد خبر : 20812

سپاه یک مجموعه مردمی است و ما آمادگی داریم کمک های خیرین را به سوی ظرفیت های بزرگ محرومیت زدایی و اشتغال هدایت کنیم.
به گزارش صبح مشهد، فرمانده سپاه امام رضا ( ع ) استان خراسان رضوی که به عنوان مهمان ویژه در هشتصد و پانزدهمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس حضور یافته بود، در گفتگوی خبری با اظهار مسرت از حضور در جمع صمیمی و پرشور خیرین، گفت: این جلسه مردمی در فضای آکنده از عشق و محبت و ایثار خروجی و کارگشایی خوبی برای کمک به بیماران نیازمند داشت که در همین جا لازم است، از زحمات هیات مدیره محترم و جناب آقای بصیری پورتشکر نمایم.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: حضورم در این دو جلسه ۲ دلیل داشت. اول این که اگر تمکن مالی ندارم ولی نفس حضور در این جلسات امید بخش و انرژی افزون است و دوم این که مجموعه سپاه ظرفیت خوبی برای جذب و هدایت کمک های مردمی برای کارهای بزرگ و محرومیت زا دارد و ما نیاز به کمک و یاری خیرین داریم.
وی ادامه داد: یکی از محورهای اصلی سپاه، محرومیت زدایی، رسیدگی به معسرین، معیشت مستضعفین و حتی اشتغال و فرهنگی است و همه می دانند سپاه یک مجموعه مردمی و متعلق به همه آحاد جامعه است و لذا همراهی خیرین با این نهاد و هدایت کمک ها به سوی رفع نیازهای اساسی و کارهای بزرگ و عام المنفعه، در رفع مشکلات مردم بویژه محرومین نقش بسزایی دارد.
گفتنی است در هشتصد و پانزدهمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس خیرین نیک اندیش مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال برای ۶۰ بیمار نیازمند کمک کردند. همچنین ضیافت افطاری به میزبانی بانوان نیکوکار سرکار خانم ها کلاهان برپا شده بود.شادی روح مرحوم حاج محمود کلاهان صلوات.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن