مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

۵۵۰۰ دقیقه ویژه برنامه های متنوع با ساختار مختلف در لیالی قدر از صدا و سیمای خراسان رضوی پخش می شود

کد خبر : 20795

۵۵۰۰ دقیقه ویژه برنامه های متنوع با ساختار مختلف در لیالی قدر از صدا و سیمای خراسان رضوی پخش می شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از  روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی برنامه های مختلف و متنوعی جهت پخش در لحظات ارزشمند و ملکوتی لیالی قدر تدارک دیده شده و پاسخگوی سلایق و علایق مخاطبان مختلف باشد. این برنامه ها در ساختار گفتگو، نمایش، مسابقه، نماهنگ و … تدارک دیده شده اند که از شب ۱۹ رمضان آغاز می شود. در این ایام صداوسیمای خراسان رضوی با ۸۰ برنامه با ۳۰ عنوان بیش از ۵۵۰۰ دقیقه برنامه تدارک دیده شده است.
سیمای خراسان رضوی در لیالی قدر با پخش سخنرانی، دعای جوشن کبیر، ۳ ویژه برنامه “بهار مهربانی” ، “بهار جانها” و همچنین ویژه برنامه مراسم احیاء حرم رضوی را به مدت ۱۸۰ دقیقه از ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش خواهد کرد.
علاوه بر برنامه های فوق که به صورت اختصاصی جهت پخش از رادیو و سیمای خراسان رضوی پخش می شود مراسم احیاء حرم در هر ۳ شب برای پخش از شبکه های ۱ و شما و جام جم به صورت زنده پوشش داده می شود.
در معاونت صدای خراسان رضوی پوشش کامل مراسم احیای حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از ساعت ۲۱ الی ۱:۳۰ بامداد بخشی از این برنامه ها می باشد. از محراب تا معراج، نخل و چاه، ماه و محراب، پرسمان تاریخی، در همسایگی بهشت، عطر زندگی، صدای زائر، شهر ما، سخنرانی و سرود و مرثیه خوانی نیز از اهم عناوین برنامه های صدای خراسان رضوی برای این ایام می باشد.
همچنین رادیوزیارت در این ایام بابرکت ویژه برنامه مراسم احیا را بطور زنده از حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه و علی ابن موسی شاه چراغ هرشب از ساعت ۲۲ بمدت ۱۸۰ دقیقه پخش خواهد کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن