اجتماعیاخبار مهم

۶ هزار نیروی نگهبان محله همراه پلیس ،امنیت مردم در خراسان رضوی را برعهده دارند

کد خبر : 20746

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت : هم اکنون ۶ هزار نیروی مسلح و غیر مسلح در قالب موسسات خدماتی و حفاطتی در کنار پلیس تامین امنیت مردم خراسان رضوی را بر عهده دارند .
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ،سرهنگ محمد بوستانی افزود :موسسات خدماتی حفاظتی و مراقبتی استان خراسان رضوی برطبق ماده ۱۲۲ قانون توسعه چهارم از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را اغاز کردند
وی هدف از فعالیت این موسسات را ارتقاء توانمندی ناجا در پیشگیری از جرائم و ارایه خدمات حفاظتی و مراقبتی عنوان کرد .
سرهنگ بوستانی خاطر نشان کرد :مهمترین ماموریت این موسسات استفاده از نگهبان مسلح و غیر مسلح در محلات و مجتمع های مسکونی ،تجاری و صنعتی ،بانکها ،مراکز دولتی و غیر دولتی ،ساماندهی ،طراحی ،نصب و پشتیبانی سیستم های حفاظتی و الکترونیکی هشدار دهنده هست.

*نگهبانان محله در تامین امنیت شب های قدر در خراسان رضوی به نیروهای انتظامی کمک خواهند کرد *

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی خراسان رضوی با اشاره به طرح امنیت شبهای قدر در ماه مبارک رمضان گفت : در قالب طرح یکپارچه سازی امنیتی نیروی انتظامی از نیروهای موسسات خدماتی حفاظتی و مراقبتی برای تامین امنیت مردم در شبهای قدر استفاده میشود
سرهنگ بوستانی اضهار داشت: حفاظت از جان و مال مردم و پیشگیری از جرائم احتمالی با توجه به خالی بودن منازل در شبهای قدر و حضور پر رنگ شهروندان در مساجد،تکیه ها،پارکها و حرم رضوی برای انجام اعمال شبهای قدر از اهمیت به سزایی برخوردار است .
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۴۳ موسسه خدماتی حفاطتی مراقبتی در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۲۴ موسسه در مشهد و بقیه در دیگر شهرستانها فعال میباشند .
این موسسات با توجه به نوع قرارداد و درخواست کارفرمایان از نیروهای جوان بسیجی و اموزش دیده و یا بازنشستگان نیروی مسلح استفاده میکنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. باسلام وخسته نباشیدخدمت جنابعالی وهمکاران گرامیتان بنده نگهبان بانک هستم که ۶سال بعنوان نگهبان بانک مشغولم باحقوق به این پایینی وبااین تورم جامعه بخدازندگی خیلی سخت شده تمام این حقوق بابت اجاره خانه واقساط خرج میشودازشماعاجزانه خواهش میکنم لطف بفرماییدتاباکمک شماانشالااوضاع بهترشودباتشکرازلطف وتوجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن