اخبار مهماقتصادی

۳۳۰۰ کیلوگرم گوشت از پیش چرخ شده غیربهداشتی در مشهد معدوم شد

کد خبر : 20734

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت:۳۳۰۰ کیلوگرم گوشت از پیش چرخ شده غیربهداشتی جمع آوری، ضبط و معدوم شد.
به گزارش صبح مشهد، هادی زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت طی دو هفته و در ۱۴۲ بازدید ویژه طرح برخورد با واحدهای عرضه گوشت از پیش چرخ شده در مشهد توسط گروههای نظارتی دامپزشکی ضبط و معدوم شد و طی این عملیات ۱۲ واحد متخلف نیز شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: عرضه گوشت از پیش چرخ شده ممنوع است و گوشت فقط باید در حضور مشتری چرخ شود تا از هر گونه تخلف در عرضه آن جلوگیری شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: گوشت چرخ شده آماده باید فقط در قالب بسته بندی و با نشان دامپزشکی از مراکز دارای هویت و مورد تایید دامپزشکی خریداری شود.
زارعی افزود: شهروندان هرگونه موارد تخلف در این خصوص و نیز سایر موارد تخلف در زمینه تولید، نگهداری و عرضه انواع فرآورده های خام دامی را با تلفن ۱۵۱۲ یا از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ و یا ارسال پیام به ادمین روابط عمومی این اداره کل در پیام رسان سروش به آدرس dampezeshkirazavi@ اطلاع رسانی کنند تا اقدامات لازم در این خصوص توسط گروههای نظارتی شبکه دامپزشکی انجام شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن