شهری

طرح حضور و غیاب هوشمند پاکبانان در مشهد اجرا می شود

کد خبر : 20700

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از اجرای طرح حضور و غیاب هوشمند (تشخیص چهره) پاکبانان و نیروهای رفع سد معبر خبر داد.
صحراگرد گفت: سیستم حضور و غیاب هوشمند (تشخیص چهره) برای اولین بار در سطح کشور در نواحی ۱و ۲ منطقه ۹ پیاده سازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: این طرح در مرحله اول برای حدود ۳۶۰ نفر پاکبان در منطقه ۹ پیاده سازی و اجرا می شود، همچنین پس از تست و اجرای موفق دوره پایلوت، در مرحله نهایی برای بیش از ۵۵۰۰ نفر پاکبان و نیروهای رفع سد معبر مناطق ۱۳گانه شهر مشهد اجرا خواهد شد.
وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوقات پاکبانان با توجه به ثبت دقیق مرخصی ها و ساعات اضافه کار پاکبانان،سهولت در محاسبه کارکرد پاکبانان و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد آنها، اخذ گزارشات مختلف و ارسال آن در قالب وب و ارتباط با سامانه مبنا (سامانه نظارت بر فعالیت های خدمات شهری ) و قابلیت نصب برنامه بر روی گوشی ناظرین مقیم و عدم نیاز مراجعه پاکبان به دستگاه اعلام کرد.
شایان ذکر است در این روش از نرم افزار های حضور وغیاب بر پایه تشخیص چهره، که یکی از سیستم های بیومتریک محسوب میشود استفاده خواهد شد. (در سیستم های بیومتریک از ویژگیهای فیزیولوژی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، چهره، اثر کف دست یا ویژگیهای رفتاری مانند صدا و دست خط به منظور تشخیص افراد استفاده می شود).

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن