اجتماعی

سردار جان نثار در نقطه صفر مرزی تایباد؛ مرزبانی در ماه مبارک رمضان از اجر و ثواب ویژه ای نزد خداوند برخوردار است

کد خبر : 20645

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در دومین روز از ماه مبارک رمضان میهمان سفره های افطار همرزمانش در نقطه صفر مرزی بود.
به گزارش صبح مشهد، سردار « جان نثار » فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در رأس هیئتی به مرزهای جنوبی استان در هنگ مرزی تایباد عزیمت نمود تا ضمن خداقوت به همرزمانش وضعیت مرزها را ارزیابی نماید.
سردار جان نثار در جمع مرزبانان هنگ تایباد با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها عنوان داشت : ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را به شما و خانواده گرانقدرتان تبریک می گویم و این نکته را تاکید کرد که مرزداری در این ماه مبارک و عزیز از اجرای و ثواب ویژه ای نزد خداوند متعال برخوردار است .

وی در ادامه با تاکید بر حراست و حفاظت از مرزها گفت : اهمیت مرزها بسیار زیاد است و این در روایات متعدد از ائمه (ع) آمده است ، لذا این باعث می شود تا شما برای امنیت کشور تلاش مضاعف داشته باشید.
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در بخش پایانی سخنان خود بر استفاده از لحظه لحظه این ماه پر فیض و برکت تاکید نمود و خاطر نشان کرد : امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و تلاش های شبانه روزی شما مرزبانان است که در هر شرایطی برای پایداری امنیت این مرز و بوم می کوشید.
گفتنی است فرمانده مرزبانی استان نماز مغرب و عشا را در جمع همرزمان سخت کوش خود اقامه نمود و میهمان سفره سربازی آنها نیز بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن