اجتماعیزندگی

یک خیر پیش کسوت حوزه درمان؛ تلاش می کنیم بیمار نیازمند غیر از درد بی پولی، رنج دیگری نداشته باشد!

کد خبر : 20600

وقتی برخی بیماران نیازمند نسخه به دست را می دیدم، قلبم متاثر می شد و تصمیم گرفتم با مشارکت دوستان و راه اندازی خیریه ای، برای تهیه هزینه های درمانی بیماران رنجور و نیازمند قدمی برداریم.

به گزارش صبح مشهد، دکتر میرزا محمد پهلوان زاده از خیرین پیش کسوت در حاشیه هشتصد و سیزدهمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از آغاز شروع به کارم در حرفه پزشکی در سال ۱۳۳۹، شاهد رنج بی پولی برخی بیماران نیازمند بودم، لذا از همان موقع تصمیم گرفتم قدمی خیر برای کمک به هموطنانم بردارم.

این پزشک پیش کسوت افزود: سال ۱۳۷۹ بود که با کمک دوستان، سنگ بنای ایجاد موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس را با هدف کمک به بیماران نیازمند، بنا گذاشتیم و خدا را شاکریم که این موسسه طی دو دهه از فعالیت خود، به هزاران بیمار رنجور یاری رسانده است.

وی که اصالتا یزدی است، تاکید کرد: خلوص نیت خیرین، بینش خداست و این توفیق نصیب هر کسی نخواهد شد!

دکتر پهلوان زاده عملکرد خالصانه و دور از هر گونه شبهه هیات مدیره را راز اعتماد خیرین و مردم به این موسسه دانست و گفت: یکی از اقدامات شایسته موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس این است که پولی مستقیم به بیمار داده نمی شود بلکه هزینه های درمان را پس از کار مددکاری و بررسی های فراوان پرداخت می کنند.

وی در پایان گفت: خداوند را شاکرم که در این مسیر خیر قرار گرفتم و به کسانی که نمی شناسیم، توفیق کمک داریم و امیدوارم تا زنده هستم، این کار را ادامه دهم.

گفتنی است، هشتصد و سیزدهمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس دریک چهارشنبه مهربانی دیگر و در شب سوم ماه مبارک رمضان، میزبان محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و معاون اطلاعات و اخبار وی بود. خیرین نیک اندیش در این جلسه ۲۲۰ میلیون ریال به ۵۸ بیمار نیازمند، کمک کردند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن