زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

رقابت ۲۵ شرکت‌کننده از ۱۳ شهرستان کشور در نخستین جشنواره سراسری نقالی و شاهنامه‌خوانی

کد خبر : 20522

دبیر اجرایی نخستین جشنواره سراسری نقالی و شاهنامه‌خوانی گفت: ۲۵ شرکت‌کننده از ۱۳ شهرستان کشور در نخستین جشنواره سراسری نقالی و شاهنامه‌خوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردارند.
به گزارش صبح مشهد، ملیحه عطاریانی در نخستین جشنواره سراسری نقل شاهنامه توسط کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: در نخستین جشنواره سراسری نقالی و شاهنامه‌خوانی که ویژه دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود ۲۵ شرکت‌کننده از کل کشور حضور دارند و این افراد برگزیده ۴۳۷ نفری هستند که به دبیرخانه این جشنواره ارسال اثر داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه ۲۵ شرکت‌کننده این رویداد فرهنگی و ادبی از ۱۳ شهرستان کشور هستند که از این تعداد ۸ نفر از مشهد هستند، افزود: ارشیا شریفی، ارشنوس شریفی، هستی کشاورز، هلنا پوری، امیرمحمد موسایی، عسل ناصری، حُسنا معیری، یکتا‌سادات نمکی، امیراحسان کرمی، آتنا شریفی، آتوسا شریفی، مانی تیموری، آفرین فردوسی، المیرا موری، حوریا جهان‌پور، ماریا رصافان، ترنم علی‌پور، سارا مرادی، پارسا مجیدی، نگار گودرزیان، پارسا مجیدی، نگار گودرزیان، صنم علی‌نیا، آنوشا الوندی، آسیه نوذرپور، سپندار مذقیامتی، عارفه کاشفی، نازنین‌زهرا ظریف، کیانا رهنورد و یکتا عسکری ۲۵ شرکت‌کننده این رویداد فرهنگی و هنری هستند که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره سراسری نقالی و شاهنامه‌خوانی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای افتخاری یوسف عباس‌زاده به زبان لاتین و پخش کلیپ هشتگ توس از دیگر برنامه‌های نخستین جشنواره سراسری نقالی و شاهنامه‌خوانی خواهد بود.
عطاریانی گفت: ۶ برگزیده این رویداد فرهنگی و ادبی که با رای تیم ۵ نفره هئیت داوران انتخاب می‌شوند در پایان نخستین جشنواره سراسری نقالی و شاهنامه‌خوانی به عنوان برترین‌های این جشنواره سراسری معرفی و تجلیل خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن