اجتماعیاخبار مهم

رئیس هیئت مدیره‌ بنیاد برکت کشور در نشست خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس مطرح کرد: بنیاد برکت به دنبال توسعه کسب‌وکارهای خانگی است

کد خبر : 20327

عسکری‌آزاد گفت: مشارکت در پروژه‌های اقتصادی مناطق محروم، صد درصد سرمایه‌گذاری اسلامی است تا توانمندسازی اقتصادی مردم مناطق محروم به شکل پایدار تحقق یابد.
رئیس هیئت مدیره‌ بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: مشارکت بنیاد برکت در پروژه‌های اقتصادی مناطق محروم، صد درصد سرمایه‌گذاری اسلامی است و براساس مبانی دینی و اسلامی تلاش می‌کند تا توانمندسازی اقتصادی و معیشت مردم مناطق محروم به شکل پایدار تحقق یابد.
به گزارش صبح مشهد، دکتر محمود عسکری آزاد در حاشیه هشتصد و یازدهمین نشست موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در کل کشور کارهای زیادی در حوزه‌ زیرساخت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی انجام شده اما تعاملاتی که امکان توسعه‌ اشتغال و استفاده‌ همه‌ ظرفیت‌ها را داشته باشد، به‌طور کامل انجام نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه پس از تأسیس بنیاد برکت، توسعه‌ اشتغال و توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم به عنوان یکی از مأموریت‌های بنیاد مطرح شد، افزود: در ابتدای تأسیس بنیاد برکت، سعی شد از طریق مشارکت با کارآفرینان، فعالیت‌های اقتصادی در کشور را توسعه دهیم.
رئیس هیئت مدیره‌ بنیاد برکت ادامه داد: امسال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال رونق تولید، بیش از ۳۰ هزار طرح اشتغال زایی با ظرفیت ۹۰ هزار شغل توسط بنیاد در کشور ایجاد می شود که این میزان نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.
وی با تمجید از عملکرد موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس افزود: سیستم جذب مشارکت های خرد که توسط مدیران محترم برای جلب مشارکت ها انجام می شود، در کشور کم نظیر است و من امروز ، نکاتی خوبی را اینجا دیدم و آموختم.
دکتر عسگری آزاد فعالیت خیریه ها بویژه خیریه های درمان محور را برای تقویت اقتصاد خانواده های آسیب پذیر و کاهش آسیب های اجتماعی مفید و موثر دانست .
گفتنی است، خیرین نیک اندیش مبلغ ۱۸۵ میلیون ریال برای ۵۳ بیمار نیازمند در هشتصد و یازدهمین نشست خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس، کمک کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن