اجتماعیزندگی

پیام تبریک دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه و انتصاب سرلشگر سلامی به فرماندهی کل سپاه

کد خبر : 20284

به گزارش صبح مشهد، متن پیام کامل حسین اکبریان محمد آبادی دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور رویداد مهمی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است. در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸در حالی که هنوزمدت کوتاهی از پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سپری نشده بود، با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.
سپاه پاسداران نهادی انقلابی است که به همت جوانان انقلابی و جمعی از افسران مومن کشور و با هدف حراست از انقلاب نوپا و مقابله با توطئه های بدخواهان و دسیسه های دشمنان شکل گرفت و از آن پس، هر جا که ضدانقلاب و استکبار جهانی قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دست اندازی به کیان و مرزهای کشور را داشتند، برای عمل به تکلیف انقلابی خود حضور یافت و در دفاع از آرمان های انقلاب و حراست از مرزهای جغرافیایی کشور مجاهدت کرد .

اینجانب در آستانه دهه پنجم استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
همچنین در بخش دیگر این پیام خطاب به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه سالروز تشکیل این نهاد مقدس و ارزشمند را تبریک و تهنیت می گویم. بی شک بصیرت، روحیه انقلابی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در سالهای متمادی خدمت در سپاه، پشتوانه ای غنی و کارآمد برای ارتقای سطح توانمندی و بروز توانایی های بالقوه این شجره طیبه خواهد بود.

از خداوند منان مسئلت دارم در ظلّ عنایات حضرت صاحب الامر ارواحنا له الفدا موفق و موید باشید.

حسین اکبریان محمد آبادی، دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن