اقتصادیزندگیشهری

در سال رونق تولید و همزمان با اهتزاز بزرگ ترین پرچم کشورمان؛ رستوران جنت با مشارکت سرمایه گذار خارجی در مشهد به بهره برداری رسید

کد خبر : 20273

در سالروز میلاد حضرت حجه بن الحسن ( ع ) و همزمان با اهتزاز بزرگ ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران، رستوران جنت، درحاشیه بلوار وکیل آباد مشهد به بهره برداری رسید.
به گزارش صبح مشهد، در آیین افتتاحیه این رستوران که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، شهریار آل شیخ معاون برنامه ریزی شهرداری مشهد و دیگر مسئولین شهری و استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به وجود ۲۵۰۰ نوع غذا در ایران گفت: از این تعداد فقط ۱۵ نوع آن در مشهد کاربرد دارد.

ابولفضل مکرمی فر افزود: کلان شهر مشهد که میزبان سالانه ۳۰ میلیون زائر است، باید سهم خود را در تنوع انواع غذاها افزایش دهد و به نیازهای مختلف گردشگر پاسخ دهد، چرا که صنعت غذا از مهم ترین شاخص های توسعه گردشگری است.
مهندس عبد الامیر حسینی ، رئیس هیأت مدیره هولدینگ گردشگری جنت رضا با بیان این که رستوران جنت ، در راستای تکمیل زنجیره صنعت گردشگری بویژه غذا، ایجاد شده است، افزود: بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای تملک، ساخت و تجهیز رستوران هزینه شده است.
وی افزود: فضای کنونی رستوران دارای ۱۰۲۰ متر مربع مساحت و برای ۸۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد نموده است.
وی از رعایت قانون مداری در کنار اخلاق حرفه ای به عنوان دو مشخصه کارکنان هولدینگ و رستوران جنت نام برد و خاطر نشان ساخت: اولویت ما سلامت غذا، جذب و توسعه صنعت گردشگری است.

حسینی ادامه داد: بلوار وکیل آباد به عنوان یکی از کریدورهای اصلی مشهد که منتهی به سمت یییلاقات است از ظرفیت و استعداد خوبی برای جذب گردشگر، بویژه در حوزه غذا برخوردار بوده و لازم است، مسئولین به ویژه مدیران شهری و شهرداری، همکاری بهتری با سرمایه گذاران نشان دهند.

گفتنی است، رستوران جنت در بلوار وکیل آباد بین وکیل آباد ۳۵ و ۳۷ پلاک ۸۶۱ واقع شده و با انواع غداهای ایرانی و زیر نظر متخصص تغذیه، در خدمت شهروندان، زائران و مهمانان می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن