شهری

با اقدامات انجام شده از سوی معاونت اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری؛ مشهد به مناسبت‌ نیمه‌شعبان آذین‌بندی می‌شود

کد خبر : 20257

معاونت اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آذین‌بندی ویژه شهر به مناسبت ایام مبارک نیمه‌شعبان خبر داد.
محمدمحسن مصحفی با اشاره به اقدامات متعدد معاونت اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد همزمان با فرارسیدن نیمه‌شعبان اظهار کرد: اقدامات شاخصی در سطح شهر به‌منظور زیباسازی و برگزاری جشن ایام ولادت حضرت مهدی(عج) توسط مدیریت امور هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد انجام شده است.
معاون اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بر همین اساس، از نصب ۵ هزار شعله ریسه نوری در قالب ۱۰۰ رشته نوری به متراژ ۲۵۰۰ متر در مناطق مشهد خبر داد.
وی افزود: نصب و اکران ۱۰۰ هزار متر ریسه رنگی در سطح شهر و همچنین ۳هزار و ۲۰۰ عدد پرده آویز ستونی با رنگ‌های سبز و زرد و آبی و قرمز از جمله اقدامات این معاونت در راستای آذین‌بندی و فضاآرایی شهر محسوب می‌شود.
مصحفی از نصب ۲۰۰ عدد سه پایه مهتابی نیز در میادین اصلی شهر خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد یک هزار و ۲۰۰ عدد پرده بیرقی در آیلندهای میانی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب و اکران شده است.
وی با اشاره به توزیع یک هزار عدد پرچم بیرقی به‌منظور نصب بر سر مغازه‌ها، اظهار کرد: کلیه اقدامات لازم برای آماده‌سازی و اکران ۱۲ سازه پارچه‌ای به شکل شمسه در معابر اصلی خیابان احمد آباد، میدان آزادی، میدان راه‌آهن، میدان غدیر و … به انجام رسیده است.
به گفته معاونت اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، در این راستا هفت تشکل مذهبی برتر در سطح شهر همچون مهدیه مشهد، مسجد امام باقر(ع) واقع در قاسم‌آباد و مجمع بقیه‌الاعظم در خیابان حر نیز با ریسه‌های نوری و پارچه‌ای آذین‌بندی شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن