اخبار مهمشهری

سقوط بانوی میانسال در رودخانه پل پرتوی مشهد

کد خبر : 20248

یک بانوی میانسال در رودخانه پل پرتوی مشهد سقوط کرده است که عملیات جستجو توسط تیم های آتش نشانی تا لحظه تنظیم این خبر همچنان ادامه دارد.

به گزارش صبح مشهد، رضایی، معاون عملیات آتش نشانی مشهد از سقوط یک بانوی میانسال در رودخانه حوالی پل پرتوی خبر داد و گفت : عملیات جستجو در رودخانه برای پیدا کردن فرد حادثه دیده پس از گذشت نزدیک به ۱۰ ساعت همچنان ادامه دارد .
وی افزود: بروز این حادثه ساعت ۲۳ شب گذشته توسط خانواده فرد حادثه دیده به آتش نشانی گزارش شد و ۶ تیم تخصصی نجات تا ساعت ۳ بامداد سرتاسر مسیر رودخانه از حوالی پل پرتوی تا چهل بازه را جستجو کردند .
مقارن ۳ صبح امروز به علت خروشان بودن رودخانه و احتمال خطر برای نجاتگران عملیات تنها به صورت بازدید میدانی از منطقه ادامه یافت و از ساعت ۶ صبح تا هم اکنون ( ساعت ۸:۵۰ روز شنبه ) نیز جستجو در رودخانه دوباره از سر گرفته شد .

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت : نهایتا جسم بی جان بانوی میانسال یک کیلومتر پس از پل پرتوی پیداشد.

آتشپاد رضایی افزود: ماموران آتش نشانی پس از تحویل پیکر بی جان بانوی میانسال به عوامل انتظامی و قضایی به عملیات خود خاتمه دادند.

گفتنی است، روز گذشته نیز یک کودک ۵ ساله در کال دهرود جان خود را ازدست داد. همچنین ۹فروردین نیز کودک دیگری در کشف رود افتاد و پس از ۱۷ ساعت پیکر بی جانش را از آب گرفتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن