اخبار مهمدانش و فناوری

در دیدار رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی و رئیس شورای شهر مشهد مطرح شد؛ دهکده نوآوری با مشارکت شورای اسلامی و با همت نخبگان طراحی خواهد شد

کد خبر : 20234

رئیس شورای شهر مشهد به مناسبت روز جوان با رئیس، کارکنان بنیاد نخبگان و تعدادی از نخبگان جوان در محل بنیاد نخبگان خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش صبح مشهد، در ابتدای این دیدار دکتر احمدی زاده گفت: خوشبختانه شورای شهر مشهد شورای بسیار عملیاتی می باشد و بسیار با تدبیر عمل می نمایند.
رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی ضمن تشریح وضعیت نخبگان استان تصریح کرد: در ابتدای سال۹۶ تعداد  ۸۶ نفر نخبه بیکار در استان وجود داشت که با پیگیری ها و پایش نخبگان در سطح استان  و ارتباط با دستگهای اجرایی، دانشگاه ها و بخش های خصوصی به تعداد اندکی رسیده است.
رئیس بنیاد نخبگان استان ادامه داد: بنیاد نخبگان استان آمادگی دارد طرح هایی همچون دهکده نوآوری را با مشارکت شورای شهر پیگیری و به ثمر برساند.
احمدی زاده یادآور شد: که مشکلات را نه تنها شورای شهر و شهرداری به تنهایی بلکه با استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان و افرادی که دستی بر آتش دارند باید حل کرد و انتظار داریم که شورای شهر بستر را فراهم نماید.
رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی افزود: برنامه های متنوعی را برای توانمند¬سازی نخبگان در نظر داریم به نوعی که تعلق آنها به وطن زیاد شود، بتوانند خودسازی و مسئولیت پذیری داشته باشند و خدماتی را ارائه دهند.
در بخشی دیگر رئیس بنیاد نخبگان استان به تشریح طرح شهید احمدی روشن و اهداف آن پرداخت و ادامه داد در مورد مسائل تکریم و الگو سازی از نخبگان انتظار داریم شورای شهر مشهد نیز مشارکت فعال داشته باشد.
در ادامه رئیس شورای شهر مشهد گفت: ما معتقد هستیم که سلبریتی های جامعه باید به سمت نخبگان سوق پیدا کند و جوانان نخبه به عنوان افراد سرشناس جامعه شناخته شوند ما افتخار می کنیم که قشر نخبه  جامعه را مورد حمایت قرار دهیم و حتی ما به دنبال این هستیم که مهاجرت معکوس در ایران رخ دهد.
حیدری آمادگی شورای اسلامی شهر در جهت همکاری و حمایت از نخبگان را اعلام نمود.
در پایان، رئیس شورای شهر مشهد با اهداء گل به کارکنان بنیاد و چند تن از نخبگان و استعدادهای برتر روز جوان را به آنان تبریک عرض نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن