زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

حجت الاسلام حسین مومنی در خیمه الانتظار مشهد مطرح کرد؛ ارتباط با امام زمان(عج) احسن الحال هست

کد خبر : 20231

حجت الاسلام حسین مومنی در سلسله جشن های نیمه شعبان خیمه الانتظار مشهدالرضا(ع) گفت: ارتباط با امام زمان(عج) تنها راه رسیدن به حال خوب و حقیقی و احسن الحال است.
به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام حسین مومنی شب گذشته در جمع دوستداران اهل بیت در کانون فرهنگی مذهبی خیمه الانتظار مشهو الرضا اظهار داشت: در طبیعت انسان این است که به دنبال آسایش و آرامش باشد و برای رسیدن به آن تلاش میکند.
وی تصریح کرد: اما انسان در مصداق دچار ظن و اشتباه می شود و گاهی افراد تنها ژست لذت بردن را میگیرند در حالی که در عمق زندگی شان خبری از لذت بردن نیست.
حجت الاسلام مومنی رسیدن به آسایش را دارای دستورالعمل جامع و کامل دانست و افزود: کسی می تواند این دستورالعمل را بدهد که خالق الخلق باشد و به تمام ریزه کاری های خلقت ما آگاه باشد.
وی تاکید کرد: پس از خداوند، روایاتی که از ائمه و معصومین آمده است می تواند دستورالعمل رسیدن به آرامش و آسایش باشد.
این کارشناس برجسته عنوان کرد: هر دستورالعملی که مستند به قرآن و ذیل نظر معصومین باشد قابل اعتنا است و گرنه نمی توان توسط آن دستور به شادی حقیقی رسید.
وی با بیان آیه آخر سوره آل عمران، گفت: فلاح و رستگاری فقط مال آخرت نیست بلکه گناه هایی هستند که عذاب و عقوبتش را در همین دنیا خواهیم دید.
وی همه را به دوری از بی حرمتی به والدین سفارش داد و گفت: عمل به امر پدر و مادر بعد از خدا در قرآن آمده است.
حجت الاسلام مومنی تاکید کرد: واجبات خدا را انجام دهید و بر آن مداومت داشته، که یکی از آنها برپایی نماز است.
وی اظهار داشت: در عبادات مستحب به خودتان فشار نیاورید که شکننده می شوید.
این کارشناس برجسته مطرح کرد: برای شادی دل امام زمان(عج) گناه نکنید و علاوه بر اینکه واجبات را انجام می دهید اگر هر روز صبح به یاد امام زمان باشید به حال خوب و حقیقی و احسن الحال می رسید.
سلسله جشن های نیمه شعبان از ۲۸ فروردین آغاز شده و به مدت پنج شب در خیمه الانتظار مشهد الرضا واقع در خیابان مطهری شمالی ۴۶ ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن