ورزشی

با توجه به پایان دوره چهار ساله؛ خط پایان هیات ژیمناستیک خراسان رضوی

کد خبر : 20211
مجمع انتخابات ریاست هیات ژیمانستیک خراسان رضوی با توجه به پایان دوره چهار ساله ریاست این هیات نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود .

به گزارش صبح مشهد

رییس هیات ژیمناستیک استان با بیان این مطلب گفت: بنا داریم قبل ازفرا رسیدن ماه مبارک رمضان جلسه انتخابات ریاست هیات ژیمناستیک خراسان رضوی را برگزار کنیم.

حسین معماریان افزود:

هم اکنون بیش از ۵نامزد برای تصدی ریاست هیات کاندید شده اند که همه این نامزدها از باتجربه ترین وکارامد ترین ها در این رشته هستند و هر کدام با توجه به تجربه ،دانش وشناختی که از مشکلات و حاشیه های این رشته ورزشی دارند شایسته کسب ریاست هیات می باشند.

وی در باره جایگاه هیات ژیمناستیک استان در سطح کشور گفت:جایگاه ژیمناستیک استان از لحاظ ارزیابی عملکرد توسط فدراسیون رتبه دوم کشور را نیز کسب کرده است.

قهرمانی در سطح کشور

وی با اشاره به این که ژیمناستیک استان روزهای پرفروغی را پشت سر می گذارد تصریح کرد:

رتبه دوم تیم بانوان بزرگسال در کشور و دعوت ۲بازیکن به نام های متینا یوشین و ثنا حیدری به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی کشورهای اسلامی ،کسب عنوان قهرمان قهرمانان با کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط عرفان قزلی،کسب عنوان قهرمانی کشور توسط علیرضا زائر نیا و شروین فدایی در رشته دارحلقه و پرش از خرک به عنوان استعدادهای برتر ،کسب رتبه پنجم مسابقات قهرمانی جوانان توسط وهاب ناصری ودعوت به اردوی تیم ملی جوانان،دعوت میلاد رحمانی(قهرمان قهرمانان رده سنی نوجوانان)و محمود ذوقی (قهرمان قهرمانان رده سنی بزرگسال)به اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک،قهرمانی ابوالفضل سمرقندی در رشته پارکوردر مسابقات قهرمانی کشور،قهرمانی تیم باشگاهی ایروبیک استان ،افتتاح بزرگترین سالن ژیمناستیک کشوردر مجموعه ورزشی ثامن الائمه که با حضور وزیر کشور برگزار شد. از جمله مهمترین دست آوردها وافتخاراتی است که هیات با توجه به بضاعت و عدم دارابودن حامیان مالی کسب کرد.

واگذاری سالن اختصاصی هیات

وی در باره واگذاری سالن اختصاصی هیات که سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجتمع ثامن الائمه مشهد افتتاح شد گفت: این سالن تحویل هیات نشد و با توجه به مذاکراتی که با مدیر کل ورزش و جوانان استان داشتیم مقرر شد تا تکمیل شدن خانه اختصاصی هیات تنیس روی میز به صورت موقت به مدت یک سال این سالن در تملک هیات تنیس روی میز باشد.

معماریان در باره فعالیت هیات های شهرستانی نیز گفت: هم اکنون بیش از ۱۷شهرستان استان دارای هیات های فعال ژیمناستیک هستنداز جمله: تربت حیدریه،چناران،فریمان،گناباد،سبزوار، نیشابورو تایباد ضمن دار بودن امکانان و تجهیزات خوب در مسیر رشد و توسعه ژیمناستیک گام های مثبتی برداشته اند.

رییس هیات ژیمناستیک استان با اشاره به رشته های گوناگون و جذاب ژیمناستیک هدف اصلی، این رشته ورزشی را پرورش و کشف استعدادهای ورزشی ذکر کردو گفت:معروف‌ترین بخش این رشته ورزشی ژیمناستیک هنری است که در مسابقات آن ورزشکاران زن در رشته‌های حرکات زمینی، پرش از خرک،پارالل ناهم‌سطح و چوب موازنه و ژیمناست‌های مرد در رشته‌های حرکات زمینی، بارفیکس، پرش خرک، دار حلقه، پارالل، و خرک حلقه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

ژیمناستیک موزون، ایروبیک،آکروباتیک و ترامپولین بخش‌های دیگر این رشته ورزشی را تشکیل می‌دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن