اجتماعیاخبار مهم

در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار مطرح شد؛ اطلاع رئیس جمهور از اقدامات ستاد مدیریت بحران در خراسان رضوی/تاکید بر برقراری ارتباط با علما، نماینده ولی فقیه و آستان قدس

کد خبر : 20170

رئیس جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار خراسان رضوی از آخرین اقدامات ستاد مدیریت بحران استان و تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با خسارت های ناشی از وقوع سیل اطلاع پیدا کرد.
به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در تماس تلفنی با علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، آخرین وضعیت خسارت های ناشی از وقوع سیل در نتیجه فعالیت سامانه بارشی بر روی استان را پیگیری کرد.
رئیس جمهوری در این گفت‌وگوی تلفنی، از آخرین میزان خسارت های سیل در شهرستان های خراسان رضوی و اقدامات انجام شده توسط ستاد مدیریت بحران برای کنترل شرایط اطلاع پیدا کرد و برای جلوگیری از ورود خسارت به مردم درنتیجه بارش های رگباری دستورات لازم را صادر کرد.
دکتر روحانی در ادامه گفت‌وگوی تلفنی با استاندار خراسان رضوی، پیگیر مسائل اقتصادی استان و برنامه های رزم حسینی برای ایجاد تحول اقتصادی و توسعه منطقه ای شد و بر ضرورت برقراری ارتباط نزدیک با علما به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد.
علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی هم در جریان این گفت‌وگو، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد مدیریت بحران استان و برنامه ریزی های انجام گرفته برای مقابله با خسارت های ناشی از وقوع سیل، پیگیری های رئیس جمهوری را موجب دل گرمی نیروهای عملیاتی خدمت رسان به مردم دانست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن