اقتصادی

هفته آتی برنده مناقصه عملیات نما و ساخت پنجره های نما پروژه لورایز مشخص و شروع به کار می کند

کد خبر : 38494

مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: هفته آتی برنده مناقصه عملیات نما و ساخت پنجره های نما پروژه لورایزمشخص و شروع بکار می کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، مهندس محسن کوهی، مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز افزود: پس از فراخوان عمومی با توجه به اعلام امادگی شرکتهای متعدد درباره فعالیت تهاتری در پروژه لورایز ، با اولویت اجرایی پارت ۴ ، از حدود یک ماه گذشته پیمانکار جهت راه اندازی شوروم ها با متوسط روزانه ۷۰ نفر نیروی انسانی مشغول فعالیت می باشد که تا پایان بهمن ماه سه واحد شوروم جهت بهره برداری توسط سازمان محترم فروش آماده می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه برآن فراخوان عمومی عملیات نما و ساخت پنجره های نما ، در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ شده است و در هفته اتی برنده مناقصه مشخص و شروع بکار می کند.

مهندس کوهی با بیان اینکه وضعیت نما لورایز پس از جلسات مکرر با توجه به موجودی مصالح ، تعیین تکلیف شد، گفت:بررسی فنی و تهیه گزارش جامع تاسیساتی ، فعالیتهای متعدد مانند گذشته درحال انجام است.

مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز درباره عملیات فنی و اجرایی پروژه هتل افزود: ۲۰۰۰ تن اسکلت فلزی ساخته شده هتل ، طی ۶ ماهه گذشته با حدود ۴۵۰۰ نفرروز پرسنل فنی و اجرایی و خریداری حدود ۳ میلیارد تومان پیچ و مهره شرایط نصب بیش از ۶۰۰ تن اسکلت فلزی تا طبقه ۲۴ هتل را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه با فعالیت اجرایی فوق الذکر که از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۳۹۹ متوقف بوده ، تاکید کرد: تاثیر این عملیات اجرایی در حفظ و نگهداری از میلیاردها تومان اسکلت فلزی ساخته شده و توقف ۶ ساله پروژه هتل حایز اهمیت است و منجر به حفظ
ده ها میلیارد تومان از اموال مجموعه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده و سهامداران محترم شده است.

کوهی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰۰ تن از اسکلت فلزی سازه هتل که بر روی زمین و انبارها افتاده بوده ، بالاخره پس از ۶ سال در حال نصب می باشند .

وی خاطر نشان کرد: به موازات کار پوشش سقف ها و دیوارچینی هبلکس سازه های جانبی هتل ( پارکینگها و ….) نیز در حال انجام می باشد .

مهندس کوهی درگزارش عملیات فنی و اجرایی پروژه مرکز‌خرید بلوک ۱ الی ۱۰ گفت:طی ۶ ماه گذشته بر اساس سیاست اصولی فعالیت هدفمند ، بیش از ۹۰۰۰ نفر روز پرسنل فنی و اجرایی برای رفع نواقص و مشکلات متعدد مرکز خرید بلوک ۱ الی ۱۰ مشغول فعالیت بوده اند.

وی با بیان اینکه تکمیل و راه اندازی مجدد پیست یخی ( پاتیناژ ) از جمله عملیات فنی و اجرایی بود، اظهار کرد: تخریب ، شیب بندی مجدد، ایزوگام و موزاییک کاری در حدود ۹۰۰۰ مترمربع در پشت بام های مرکز خرید ، تخریب ، ارماتوربندی و بتن ریزی ۲۵۰۰ مترمربع دراپ اف هایپر مارکت ( اصلی ترین ورودی هایپر مارکت ) ، جمع آوری و پوشش مجدد نورگیرهای مرکز خرید به متراژ حدود ۱۰۰۰ مترمربع از جمله اقدامات انجام شده می باشد.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیزافزود: تکمیل اتاق برق بلوک۱ برای توزیع صحیح و اصولی برق به واحدهای تجاری ، بستن تمام منافذ فرارهوای گرم تولیدی توسط ۳۸ دستگاه هواساز که تاثیر بسزایی در افزایش گرمای داخل مرکز خرید دارد ، تخریب و اجرای سنگ کف راهروهای اصلی مرکز خرید که بیشترین تاثیر بصری را برای بازدید کنندگان دارد ، از اقدامات دیگر مر کز خرید است.

وی از رفع نواقص فود کورت و نمایشگاه دایمی ۱۵۰۰۰ مترمربعی که اماده بهره برداری می باشد خبرداد و خاطر نشان کرد:عملیات اجرایی بولینگ ، بیلیارد و عایق پشت بام ها و …. درحال انجام است.
مهندس کوهی گفت: با پیگیریهای انجام شده ، راه اندازی سیستم اتش نشانی ، تابلوهای راهنما و سیستم صوت مرکز خرید بلوک ۱ الی ۱۰ و نمای شیشه ای اتریوم در دستور کار است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن