زندگیشهری

طی نظر سنجی انجام شده؛ نمره قبولی مهمانان نوروزی به خدمات پایانه‌های مسافربری مشهد

کد خبر : 20128

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته نمره قبولی خود را از مردم دریافت کرده است.

به گزارش صبح مشهد، محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ستاد استقبال از مسافران خانه بهار پایانه مسافربری مشهد از ماه‌های گذشته شروع به فعالیت کرد و پس از برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی بر اساس سرفصل‌های عملیاتی خود پروژه‌های خود را در محورهای عمرانی، مبلمان شهری ، زیباسازی محیط ، فضای سبز ، فرهنگی و اجتماعی ، خدماتی ، حمل‌ونقلی و نظارتی اجرایی نمود .
وی افزود: پایانه‌های مسافربری شهر مشهد مشابه یک شهر کوچک است که مانند سایر سازمان‌ها تک‌محور و یک‌بعدی خدمات ارایه نمی‌دهد و گاها فراتر از ۲۴ نهاد در تلاش هستند تا خدمتی را به مسافران و زائران گران‌قدر فراهم کنند.
مدیرعامل سازمان در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بیان کرد: ما به مسافرین از لحظه ورود به پایانه مسافربری تا لحظه‌ای که سفر خود را خاتمه می‌دهند و به شهر و دیار خود برمی‌گردند، در حال ارائه خدمت هستیم.
شریعتی گفت: در هنگم ورود زائران با عوامل پلیس‌راه مواجه هستند که ناظر فرآیند منجر به ‌سلامت سفر عزیزان را مدیریت می نمایند ، همچنین برای این عزیزان جایگاه‌های مشخص پیاده شدن در نظر گرفته‌شده است تا همراهان مسافرین با کمترین دغدغه در هنگام ورودی به آن‌ها ملحق شوند.
وی خاطرنشان کرد: راهنمایان اسکان مسافرین، اتاق مادر و کودک، اطلاعات ۲۴ ساعته و میز خدمت که در مسیر حرکت مسافران تعبیه‌شده، غرفه استقبال از مسافران در قالب برنامه‌های ورزشی و تفریحی ازجمله، فوتبال دستی، دارت، تنیس روی میز در پایانه مسافربری مشهد در نظر گرفته‌شده است. از طرفی برنامه ویژه کودکان، مشاوره خانواده مشاوره مذهبی، اجرای برنامه‌های زنده برای مسافرین، توزیع اقلام متبرک، اجرای سرود، تواشیح، پرده‌خوانی و اجراهای نمایش‌های عروسکی و خیابانی تنها قسمتی از برنامه‌های فرهنگی پایانه‌های مسافربری در این ایام بود.
وی اضافه کرد: در بحث زیباسازی محیط با استقرار دو تراریوم بزرگ گل‌های زینتی و تزئینی در محله سالن‌های استقرار مسافرین، اجرای سفره هفت‌سین، جانمایی و تعبیه باکس‌های مخصوص گل، المان‌های نقش گل، تزئین محوطه و سالن‌ها، نورپردازی، پرده‌های الوان و تزئینی و پرچم‌های جمهوری اسلامی، رنگ‌آمیزی ۲۰ هزار عدد جدول، رنگ‌آمیزی فضاهای عمومی و … از برنامه‌های این حوزه بود . در بحث برنامه‌های عمرانی با ساخت و بهره‌برداری سرویس‌های بهداشتی جدید و مجهز در نزدیک‌ترین مکان به سالن‌های حضور مسافران و همچنین اجرای پروژه‌های آسفالت و زیرسازی گیت ورود و خروجی اتوبوسها ، ساخت غرف جدید خدماتی در سالن‌ها، تعمیر غرفه های فروش کالا و … عمده اقدامات در مباحث عمرانی بود.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: در حوزه اطلاع‌رسانی نیز با اکران تعدادی زیادی بنر در ابعاد مختلف سازه‌ای و رول آپ و استفاده از نمایشگرهای دیجیتال و تلویزیون‌های محیطی سعی در انعکاس برنامه‌ها و رویدادهای مناسبتی برای مسافرین گرانقدر صورت پذیرفت.
شریعتی تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل عمومی با جلساتی که با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صورت پذیرفت و همچنین مدیران شرکت‌های مسافربری هماهنگی برای تقویت و سرویس دهی ناوگان برون‌شهری انجام شد بعلاوه در بحث حمل‌ونقل درون‌شهری با حضور تاکسی‌های ویژه پایانه و اتوبوس‌های خطوط مختلف کار انتقال مسافرین به درون شهر مشهد اجرایی گردید .
مدیرعامل پایان در انتها گفت: با اجرای نظرسنجی میدانی و بررسی این میزان فعالیتها ازنقطه‌نظر مسافرین بسیار موردتوجه قرار گرفت و کسب نمره قبولی بالا برتائید اقدامات صورت گرفته و برنامه تدوین شده در این مدت را در پایانه‌های مسافربری مشهد به همراه داشت.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن