اجتماعیزندگی

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی: تروریستی اعلام کردن سپاه به منزوی شدن آمریکا منجر خواهد شد

کد خبر : 20117

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی، در محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش صبح مشهد،متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می نماید و براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری نموده است و مصداق این جمله رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) قرار گرفته است که فرمودند: ” جمله‌ی معروف امام (رحمه‌الله) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.”

با توجه به برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی و با نگاه به اینکه اساس مشکل استکبار جهانی، وجود جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران است؛ دشمن بخصوص استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بارها به بهانه های واهی در صدد ضربه زدن به این رکن رکین انقلاب بر آمده با روشهای مختلف اعم از تخریب، ترور، تحریم و… مورد هجه و حمله قرار داده است.

این باردولت آمریکا طرحی مسکوت را که یک بار در سال ۹۶ از طرح و تصویب آن عقب نشینی کرد و از دستور خارج نمود را دوباره مطرح و کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام نمود. این اولین باری است که نیروی رسمی یک کشور یک سازمان تروریستی نامیده می شود. این در حالی است که تشکیل سپاه و فعالیت های آن نه تنها هیچ تناقضی با مفاهیم حقوق بین الملل ندارد بلکه همپوشانی هم دارد. تشکیل نیروی نظامی رسمی از صلاحیت هایی است که حقوق بین الملل تحت عنوان حاکمیت سرزمینی برای دولت ها در نظر گرفته و به رسمیت شناخته است. حقوق بین الملل بنابر اصل حاکمیت سرزمینی، این اختیار و اراده قانونی کشورها است تا قانون گذاری در مورد تشکیل نهاد های نظامی و تعیین کارویژه های هریک را پیگیری، مصوب و اجرا نمایند.

این مضحک است که اولین و بزرگترین حامی تروریست در دنیا، یک نیروی دفاعی و عامل امنیت منطقه در مقابل حملات تروریستی را تروریست اعلام می کند.اما این اقدام سبکسرانه برای ایران اسلامی تازگی چندانی ندارد و ملت ایران ۴۰ سال است که با این اقدامات امریکا روبروست و برایشان رفتار جدیدی نیست. بزرگ ترین تجربه ایران در این ۴۰ سال ایستادن در مقابل ظالمان و مستکبران عالم بوده است و به خوبی توانسته است با همین ایستادگی، معادلات بین المللی را تغییر دهد. ایران یک کشور غنی و ریشه دار و متمدن و قدرتمند و دارای نفوذ در معادلات جهانی است، که لایه های نفوذش مخصوصا در منطقه انکار ناشدنی است و این طرح در صورت تصویب قطعا تبعات سنگینی برای آمریکا خواهد داشت.

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی انتظار دارد مسئولین در حوزه سیاست خارجی و نیز مجلس شورای اسلامی، ضمن اقداماتی متناسب، با این دست اعمال ناشایست دولت تروریست آمریکا که دارای سابقه است هر چه سریعتر برخورد و اقدام کنند.

آمریکا با این اقدام، منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و علاوه بر دامن زدن به جنگ اقتصادی امنیت این کشور را تهدید می کند. این تهدید آمریکا را می توان در قالب جنگ روانی در نظر گرفت و اگر منجر به تهدید امنیتی برای کشور شود این امکان برای دولت ایران است تا از طریق سازمان های ذیربط بین اللملی علیه دولت آمریکا اقدامات حقوقی شکل دهد. و مجلس شورای اسلامی بایستی با ارائه طرحی به صورت قانونی دولت آمریکا را یک دولت تروریستی معرفی نماید. به فرموده امام خمینی (ره): اگر سپاه نبود کشور نبود. لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ی مملکت انقلاب اسلامی است و اگر انقلاب اسلامی تروریست خطاب شود ما تکلیف داریم که دولت و نظام آمریکا را نظامی تروریستی اعلام نماییم.

در پایان اشاره می کنیم که تصویب این طرح به منزوی شدن آمریکا منجر خواهد شد و دستان ایران را برای مقابله جدی‌تر با نظامیان آمریکایی حاضر در منطقه بازتر خواهد کرد. آمریکایی‌ها خود به توان نظامی ایران اشراف دارند لذا اگر این اقدام صورت پذیرد آغاز اخراج نیروهای مزاحم امریکایی از منطقه غرب آسیا و آبهای خلیج فارس خواهد شد.

با آرزوی سربلندی ایران اسلامی
حسین اکبریان محمد آبادی، دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن