شهری

در راستای استقبال از بهار ۹۸؛ مشارکت پرشور شهروندان در اجرای طرح پویش مردمی خانه بهار منطقه چهار شهرداری مشهد

کد خبر : 20075

شهردار منطقه چهار مشهد از استقبال و مشارکت پرشور شهروندان در اجرای طرح پویش مردمی خانه بهار در محله شهید حسینی محراب این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، غلامرضا غلامی با تاکید بر نقش کلیدی مشارکت شهروندان در اجرای طرح پویش مردمی خانه بهار، گفت: محله شهید حسینی محراب (شهید بابانظر ۱۸) به عنوان مرکز محله منطقه چهار برای اجرای این طرح انتخاب گردید.

غلامی با بیان اینکه منطقه چهار توانست به عنوان اولین منطقه در بین مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد قبل از بهار ۹۸ این طرح را به پایان برساند، خاطرنشان کرد: پس از نظرسنجی از ساکنین محله شهید حسینی محراب، درخواست های مورد نظر آنان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، فضای سبز، ترافیکی، عمرانی و … جمع آوری و پس از بررسی های کارشناسان مربوطه با اعتبار یک میلیارد ریال به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در طرح پویش مردمی خانه بهار منطقه چهار، بنا به درخواست شهروندان، ۸۷۸ متر مربع نقاشی دیواری سطح ۲ و ۳ براساس طرح های مصوب مدیریت امور هنری شهرداری مشهد، با مشارکت پرشور شهروندان، دانش آموزان و اعضای شورای اجتماعی محلات در انتهای خیابان شهید حسینی محراب اجرا شد.

شهردار منطقه چهار مشهد افزود: همچنین در این طرح فضای سبز میدان دانش آموز این محله با کاشت گل های فصلی و دائمی بازپیرایی شد و ۳۰ اصله درخت مزین به نام شهیدان مقابل مدرسه شهید اصغری به صورت روتبال کاشته شد.

غلامی اذعان داشت: بازپیرایی روشنایی میدان دانش آموز، نصب و راه اندازی چراغ پارکی، نصب تجهیزات ترافیکی، احداث لچکی، اجرای خط کشی عابر پیاده از دیگر اقداماتی بود که بنا به درخواست شهروندان و بررسی کارشناسان در قالب این طرح انجام گردید.

غلامی در پایان اظهار داشت: طرح پویش مردمی خانه بهار در منطقه چهار با محوریت شورای اجتماعی محلات و نظارت دبیرخانه این شورا با استقبال پرشور و گسترده شهروندان اجرا شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن