شهری

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل زندگان در پایانه مسافربری مشهد

کد خبر : 20002

معاون فنی و اجرایی سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد گفت: در پایانه مسافربری مشهد صندوق‌ها و جایگاه ویژه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری استقبال از بهار ۹۸ سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد؛ سعید میر سعیدی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه مسافربری یکی از مکان‌های عمومی شهر مشهد است و تردد زیادی در طی روز به‌خصوص در ایام نوروز به‌واسطه مسافران و زائران حضرت رضا (ع) انجام می‌شود، این مکان محل خوبی برای جمع‌آوری کمک به اقشار ضعیف و یا آسیب‌دیده جامعه است.
وی افزود: در همین راستا در سال گشته تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) داشتیم تا این کمیته با رسالتی که نسبت به محرومان و نیازمندان با رعایت کرامت انسانی دارد فعالیت‌های خود را در پایانه مسافربری گسترش دهد.
میرسعیدی بیان کرد: بر اساس جلسه‌ای که قبل از نوروز با کمیته امداد داشتیم قرار بر این شد طرحی را با عنوان ۲۰ – ۲۰ آغاز کنیم که دوستان کمیته امداد در پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین فعالیت داشته باشند.
معاون فنی و اجرایی سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به سیل‌های اخیر که در کشور داشتیم قرار بر این شد در پایانه مسافربری مشهد صندوق‌ها و جایگاه ویژه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شود که این مهم در حال انجام است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن