اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

کمکهای آستان قدس رضوی به سیلزدگان شمال کشور ادامه دارد

کد خبر : 19993

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از تداوم کمک رسانی این نهاد به سیلزدگان استان های گلستان و مازندران برای سومین روز متوالی خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حامد صادقی گفت: تاکنون ۶ هزار پرس غذا توسط این نهاد بین سیلزدگان استان گلستان توزیع شده است.
وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ خادمیار رضوی به کمک سیلزدگان شتافته اند و یک واحد نانوایی سیار نیز با ظرفیت پخت روزانه ۱۶ هزار قرص نان برای کمک به مردم آق ‌قلا در این منطقه دایر شده است.
وی اظهار داشت: تأمین ۹ دستگاه گِل کش‌ به منظور لایروبی منازل سیلزده در استان‌ های گلستان و مازندران، پشتیبانی از ۳۱ گروه جهادی و همچنین تأمین ۲ هزار مترمربع کف ‌پوش برای ۱۳۳ منزل مسکونی در استان ‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی از دیگر اقدامات آستان قدس رضوی در راستای کمک به سیلزدگان شمال کشور به شمار می ‌رود.
صادقی گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان در مرحله دوم، توزیع بیش از هفت هزار پرس غذا، بسته‌ های ارزاق، وسایل مراقبت از کودکان، کالاهای بهداشتی و وسایل گرمایشی بین هموطنان سیلزده در شهرستان آق‌ قلا را تدارک دیده است.
وی افزود: همچنین ۳۰ پزشک و روانپزشک در قالب خادمیاران سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکان استان گلستان در حال خدمات‌ رسانی به سیلزدگان هستند.
وی اظهار داشت: یک هزار و ۵۰ بسته سبد کالا شامل چای، عدس، رب گوجه ‌فرنگی، روغن مایع، انواع حبوبات، سویا، ماکارونی و برنج نیز توسط خادمیاران استان ‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی بین سیلزدگان توزیع شده است.
صادقی ادامه داد: یک محموله دارو نیز توسط مؤسسه خدمات دارویی رضوی برای تأمین نیاز دارویی سیلزدگان استان گلستان به دانشگاه علوم پزشکی این استان تحویل خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن