شهری

معاون سلامت و تربیت بدنی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در منطقه چهار عنوان کرد؛ سلامتی و تندرستی نیروی انسانی تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مطلوبتر دارد

کد خبر : 19848

معاون سلامت و تربیت بدنی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در بازدید از پایگاه پایش و تندرستی شماره ۲ کارکنان گفت: سلامت و تندرستی نیروی انسانی تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مطلوبتر دارد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، حسن نوری از پایگاه تندرستی شماره ۲ شهرداری مشهد واقع در ساختمان شهرداری منطقه چهار بازدید کرد و بر تاثیر بسزای ورزش در افزایش سلامتی و بهره وری نیروی انسانی تاکید کرد.
نوری اظهار داشت: توجه به ساختار و سرمایه نیروی انسانی از ضروریات و اولویت های شهرداری است چرا که سلامتی، تندرستی و رضایتمندی کارکنان در ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان نمود پیدا می کند و این امر در شهر تسری می یابد.
معاون سلامت و تربیت بدنی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ضمن تشکر از اقدامات شهرداری منطقه چهار مشهد در حوزه ورزش و بهره برداری از گود کشتی با چوخه شهید بابانظر در این منطقه، اذعان داشت: کشتی با چوخه رشته ورزشی مورد علاقه تعداد زیادی از شهروندان ساکن در این منطقه است و به عنوان یکی از نیازهای منطقه چهار به خوبی به آن پرداخته شده است.
وی در خصوص پایگاه تندرستی که با تجهیزات کامل آماده بهره برداری است، بیان داشت: این پایگاه می تواند مناطق اطراف محدوده خود را پوشش دهد و آمادگی کامل برای انجام تست سلامت و تندرستی کارکنان شهرداری را دارد.
حسن نوری اظهار امیدواری کرد: براساس مذاکرات انجام شده، برای سال آینده اعتباراتی جهت بروزرسانی تجهیزات ورزشی سطح شهر در نظر گرفته شده تا شاهد ارائه خدمات ورزشی در شان شهرداری مشهد باشیم.
شهردار منطقه چهار مشهد در این بازدید نیز ضمن تشکر از همکارانی که در آماده سازی و تجهیز این پایگاه تلاش کردند، گفت: در پایگاه تندرستی این منطقه ضمن انجام تست های سلامتی کارکنان، با وجود تجهیزات و دستگاه های ورزشی مدرن امکان ورزش کارکنان نیز فراهم شده است.
غلامرضا غلامی در پایان به بهره برداری از گود کشتی با چوخه در شهید بابانظر ۶۱ اشاره کرد و افزود: هدف از بهره برداری و احیای این گود رشد و توسعه ورزش در بین شهروندان این منطقه است که با استقبال گسترده آنها همراه بوده و هر هفته به طور منظم مسابقات کشتی با چوخه در این گود برگزار می شود.
شایان ذکر است پایگاه پایش و تندرستی شماره ۲ شهرداری مشهد در منطقه چهار واقع در شهید بابانظر ۴۲ با اعتبار ۳ میلیارد ریال به وسایل ورزشی مورد نیاز برای تمرین و اصلاح ناهنجاری های قامتی تجهیز شده و آماده بهره برداری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن