اجتماعیاخبار مهم

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی خبرداد: ۸۹پایگاه هلال احمرخراسان رضوی آماده خدمات رسانی در طرح نوروزی

کد خبر : 19868

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۸۹ پایگاه موقت، ثابت و سیار هلال احمر خراسان رضوی آماده خدمات رسانی ویژه طرح نوروزی است.

به گزارش صبح مشهد، سید مجتبی احمدی ظهر سه شنبه در نشست خبری در محل هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: طرح ملی خدمات نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند در خراسان رضوی نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: سازمان جوانان، امداد نجات و داوطلبان هلال احمر با ایجاد ۸۹ پایگاه موقت، ثابت و سیار امداد و نجات و ۲۳ شعبه طرح ایمنی سلامت در راه‌ها و مراکز پرجمعیت را تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای طرح نوروزی اهدافی از قبیل کاهش تلفات و افرایش آمادگی و بهره برداری بهینه از پایگاه‌ها، افزایش تعامل با سایر دستگاه‌ها، ایمنی و سلامت مسافران، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق افزایش سطح آگاهی‌های عمومی دنبال می‌شود.

احمدی تصریح کرد: ۴۶ آمبولانس و یک دستگاه بالگرد به همراه خودروهای سبک و کمک دار و۴ دستگاه خودروی ست نجات که به تازگی به مجموعه هلال احمر خراسان رضوی اضافه شده است در طرح مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: بیش از ۶۴۶۸ نفر روز نیروی عملیاتی در طرح نوروزی مشارکت خواهند داشت، همچنین در لحظه تحویل سال ۱۲۰ نفر از پرسنل در حرم مطهر مستقر خواهند شد و برای مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری نیز ۹۰ نفر به همراه ۳ آمبولانس و اتوبوس هلال احمر و ۱ بالگرد انجام وظیفه خواهند کرد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی افزود: همچنین در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین که سفرهای درون شهری نیز افزایش دارد ۱۵۰ تیم سحاب که هر تیم شامل دو نفر است فعالیت خواهند کرد و در این ایام پویش بهبود رفتار ترافیکی نیز دنبال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای چهارشنبه آخر سال نیز تمام تیم‌های عملیاتی به عنوان نیروهای خط دو پشتیبان آتش نشانی و اورژانس خواهند بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن