اخبار مهمشهری

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در نشست خبری مطرح کرد؛ با طرح استقبال از بهار آماده میزبانی از مهمانان نوروزی و شهروندان هستیم/ نقش شورای محلات تقویت می شود

کد خبر : 19845

در خصوص اجرای طرح‌های استقبال از بهار ۹۸ پیگیری و برنامه‌ریزی های مدونی صورت گیرد تا از موازی‌کاری با سایر حوزه‌ها جلوگیری شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری مشهد بر تعامل سازنده با شورای اجتماعی محلات در طرح استقبال از بهار ۹۸ تاکید کرد.
به گزارش صبح مشهد، مهدی یعقوبی در نشست خبری اقدامات استقبال از بهار ۹۸ که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، گفت: بر اجرای کامل طرح خانه تکانی تاکید کرد و افزود: انتظار است امسال فعالیت‌های زیباسازی با جدیت بیشتری اجرایی گردد.
وی اظهار کرد: نیاز است تا در راستای پیشبرد اهداف و پیگیری مشکلات و انتقادات مردم به صورت مستمر با اعضای شورای اجتماعی محلات ارتباط‌گیری و تعاملات سازنده انجام شود.
یعقوبی بیان کرد: در خصوص اجرای طرح‌های استقبال از بهار ۹۸ پیگیری و برنامه‌ریزی های مدونی صورت گیرد تا از موازی‌کاری با سایر حوزه‌ها جلوگیری شود.
وی افزود: طرح سفیران بهاری از دیگر طرح‌های استقبال از بهار ۹۸ است که برای منطقه ۱۰ از ۳ تا ۵ فروردین ماه در یکی از بوستان‌های سطح این منطقه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تکمیل فرشینه‌های گل در سطح مناطق با کاشت هزاران گل در حال انجام است که ۸ هزار گل کاشته شده است.
امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوته گل در سطح منطقه در طرح استقبال از نوروز ۹۸ کاشته می‌شود که طبق زمان‌بندی انجام شده تاکنون ۸۲۰ هزار کاشت انجام شده است.
وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی مبلمان پارکی از دیگر اقدامات منطقه است که دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی افزود: برای تکمیل گل‌های دائمی در سطح فضاهای سبز  ۴۰ هزار بوته گل رز در نظر گرفته شده است که ۳۵ درصد کار اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه استقبال از زائر، شست و شوی ایستگاه‌های اتوبوس و مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی، تعویض و مرمت جداول، لکه گیری آسفالت و … نیز از دیگر اقدامات شهردارى در راستای استقبال از بهار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن