ورزشی

در منطقه ۲ شهرداری مشهد صورت پذیرفت؛ کاشت نهال با ثبت پلاک به نام ورزشکاران مدال آور

کد خبر : 19793

سومین روز درختکاری در ورزشگاه شهید بهشتی منطقه ۲ با حضور دکتر فیضی عضو شورای شهر و رییس کمسیون مناطق کم برخوردار، نوری معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد، زارعی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیران و مسئولان منطقه ۲ برگزار گردید.
به گزارش صبح مشهد، دکتر فیضی عضو شورای اسلامی شهر مشهد در روز درختکاری و در جمع ورزشکاران و مدال آوران ورزشی مشهد گفت: دغدغه دوره جدید شورای شهر توسعه فضای سبز و ایجاد پارک های محلی است.
وی ادامه داد: در جهت دستیابی به هدف توسعه فضای سبز و در جهت تشویق اقشار مختلف جامعه به مشارکت در امور شهری هر روز هفته درختکاری به نام یکی از اقشار جامعه نامگذاری شده است.
عضو شورای شهر مشهد به مبحث عدالت جنسی در ورزش شهر اشاره کرد و گفت: برای زیر ساخت ورزش بانوان اعتبار مناسب تخصیص یافته که قطعا شاهد رشد ورزش بانوان در استان و شهرمان خواهیم بود.
وی حمایت های شورای شهر و شهرداری را در حوزه های ورزش های همگانی و تخصصی شایان توجه عنوان کرد و افزود: دیدگاه شورا در دوره جدید کلی است و تمام خواسته ها و مطالبات مردم در نظر گرفته و حامی ورزش و ورزشکاران است.
در ادامه برنامه معاون فنی و اجرایی منطقه ۲ نیز ضمن تاکید بر کاشت درخت برای کاهش آلودگی هوای مشهد گفت: در برنامه درختکاری امروز کاشت نهال با ثبت پلاک به نام ورزشکاران مشهدی حکایت از عزم جدی مدیران شهری برای حمایت از ورزش و ورزشکاران دارد.
احسان قیطاقی ادامه داد: از همه شهروندان و ورزشکاران تقاضا داریم که با گرفتن نهال آنها را در فضاهایی گه تمایل دارند کاشت و نگهداری کنند تا با به ثمر نشستن این درختان شاهد آسمان پاک باشیم.
گفتنی است در این مراسم از مدال آوران ورزشی تقدیر شد و به نام آنان پلاک ثبت شد.

در حاشیه مراسم مسئولان شهری منطقه ۲ برای بازدید از مسابقات کشتی محلات در سالن کشتی حضور یافتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن