اجتماعی

به همت خیرین؛ ایتام و بچه ها طرح محسنین کمیته امداد خراسان رضوی تنها نماندند

کد خبر : 19796

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در ۱۱ ماهه امسال شاهد همراهی و استقبال خوب نیکوکاران و حامیان با ایتام و فرزندان محسنین بودیم و بخشی از مشکلات آنها رفع شد.
به گزارش صبح مشهد، حسن اسلامی افزود: در ۱۱ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۶۵ یتیم و ۹ هزار و ۶۴۴ طرح محسنین از این نهاد خدمات دریافت کردند که ۴۱ هزار و ۶۳۶ حامی در بخش ایتام و ۱۴ هزار و ۱۰۰ حامی در بخش محسنین مشارکت داشتند.
وی با اعلام اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ و با هدف کمک به فرزندان یتیم زیر ۱۸ سال تحت حمایت کمیته امداد آغاز به کار کرده است بیان کرد: حامیان در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۳۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی، غیر نقدی و ارائه خدمات به ایتام کمک کردند.
اسلامی از رشد ۴۲ درصدی درآمد های ایتام در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: سرانه دریافتی هر یتیم امسال به صورت میانگین ۲۸۱ هزار تومان بود که این رقم در سال گذشته ۲۳۶ هزار تومان را نشان می دهد.
رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی آغاز فعالیت طرح محسنین راکه شامل کودکان دارای سرپرست نیازمند میشود از سال ۸۷ دانست و اعلام کرد: با مشارکت نیکوکاران در ۱۱ ماهه امسال ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک به نفع فرزندان مشمول طرح محسنین واریز شد که به صورت میانگین هر فرزند ماهانه حدود ۱۷۰ هزار تومان واریزی داشت.
وی با اعلام اینکه برنامه ریزی برای جذب درآمد واحد اکرام در ۱۱ ماهه محقق شده است اعلام کرد: خوشبختانه همه ایتام در این استان دارای حمایت یک یا چند نیکوکار هستند اما ۲۸۰ فرزند مشمول طرح محسنین نیازمند حمایت نیکوکاران هستند تا با حضور این پدران و مادران معنوی نیازها عاطفی، معنوی و مادی آنها برطرف شود.
شایسته ذکر است: نیکوکاران به منظور کمک به ایتام و محسنین می توانند به دفاتر این نهاد در سطح استان مراجعه و یا با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * اقدام کنند.//

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن