شهری

به منظور توانمندسازی نیروهای گشتی و حفاظت فیزیکی در آخرین چهارشنبه سال؛ کلاس های اطفاء حریق مدیریت بحران در منطقه ۴ شهرداری مشهد برگزار شد

کد خبر : 19759

شهردار منطقه چهار مشهد از برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با حوادث غیر مترقبه و اطفاء حریق مدیریت بحران به منظور آمادگی برای مقابله با خطرات احتمالی آخرین چهارشنبه سال در این منطقه خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، غلامرضا غلامی گفت: شهرداری این منطقه ضمن برگزاری دوره های آموزشی لازم برای کاهش خطرات احتمالی آخرین چهارشنبه سال، با سازمان های خدمات رسان نیز هماهنگی و همکاری کامل دارد.
غلامی خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی در خصوص آشنایی با حوادث غیر مترقبه و چگونگی اطفاء حریق با حضور ۵۰ نفر از نیروهای گشتی و حفاظت فیزیکی منطقه چهار برای توانمند سازی این افراد جهت مقابله با آسیب های احتمالی چهارشنبه آخر سال منطقه برگزار شد.
وی ادامه داد: در همین راستا نیز کلاس آموزشی با درخواست کسبه بازار فردوسی با موضوع چگونگی اطفاء به موقع حریق در این مرکز خرید، برای فروشندگان برگزار خواهد شد.
شهردار منطقه چهار مشهد در پایان اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه و مقابله با سوختگی ها برای نیروهای گشتی شهرداری منطقه چهار در دستور کار قرار دارد که تا قبل از چهارشنبه آخر سال برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است این منطقه برای مقابله با هرگونه خطر و آسیب در این روز، با اورژانس و سازمان آتش نشانی تعامل گسترده دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن