زندگیورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد در مراسم استقبال ازقهرمانان کراس فیت کشور مطرح کرد: کراس فیت خراسان رضوی، رنکینگ هیات همگانی استان را در سطح کشوری ارتقا داده است/ به دنبال توسعه این رشته کارآمد ورزشی هستیم

کد خبر : 19725

 

قهرمانی با اقتدارتیم اعزامی کراس فیت استان در مسابقات کشوری که با حمایت باشگاه یکان و شخص آقای محمد اسدی انجام شد، برگ زرین و افتخاری است که بر صفحات ورزش خراسان رضوی ثبت شد وما به دنبال توسعه و گسترش این رشته استاندارد و جوان پسند هستیم.

آیین استقبال از ورزشکاران قهرمان تیم اعزامی کراس فیت خراسان رضوی به مسابقات کشوری یزد، ظهر امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد مقدس و هیات همراه، اسدی رئیس کمیته کراسفیت خراسان رضوی و تنی چند از پیش کسوتان ورزش و اصحاب رسانه از خبرگزاری ها، مطبوعات و صدا و سیما در مجموعه باشگاه ورزشی یکان ۲ برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد علی صالح نژاد رییس اداره ورزش و جوانان مشهد در حاشیه این آیین تجلیل و استقبال در گفتگو با خبرنگاران با اظهار خوشحالی و مسرت از حضور در بین کراسفیترهای قهرمان خراسان رضوی، گفت: کراس فیت از رشته های تحت پوشش هیات های ورزشی همگانی استان بوده که ازرشته های جدید و پرطرفدار مخوصا در میان قشر جوان به شمار می رود.

وی افزود: این رشته شباهت هایی به ورزش پرورش اندام، وزنه برداری و سرعتی، هوازی ها و در واقع یک رشته ترکیبی و بسیار سخت و جدی است.

صالح نژاد در خصوص ترکیب تیم اعزامی استان به مسابقات کشوری که در یزد برگزار شد گفت: همه شهرستان هایی که در این رشته فعالیت می کنند و مجموعه باشگاه های سطح مشهد، نفرات مستعد حرفه ای انتخاب و با حمایت ویژه باشگاه یکان جناب آقای محمد اسدی رییس کمیته کراس فیت خراسان رضوی به مسابقات اعزام شدند و با اقتدار تمام توانستند به عنوان قهرمانی کشور در این مسابقات دست پیدا کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد در خصوص حمایت های اداره متبوع خود از ورزشکاران و توسعه این رشته ورزشی گفت: خوب ما بنا رو بر این داریم که با یک برنامه ریزی خاص در طول سال مسابقات ویژه برای این دوستان برگزار کنیم. در واقع چون کراسفیترهای استان ما در سطح و تراز کشوری هستند، قصد داریم در مسابقات قهرمانی کشور حمایت کامل از این دوستان رو انجام بدیم.

وی اظهار امیدواری نمود: با حمایت سایر مسئولین در کنار هیات همگانی استان ، جوانان مشهد و اداره کل بتونیم این رشته را که استاندارد و خیلی هم جوان پسند هست، در سطح استان خراسان و باشگاه های مشهد روز به روز گسترش بدیم.

صالح نژاد در ادامه خاطر نشان ساخت: هیات ورزش های همگانی استان خراسان رضوی جز هیات های برتر در سطح کشوری است که دیروز ما مهمان جناب آقای دکتر مجد آرا ریاست محترم فدراسیون ورزش های همگانی در مجمع سالیانه اداره کل بودیم که باز هم در اون جا ایشان این موضوع رو تاکید کردند.

وی در خصوص جایگاه کراس فیت در بین رشته های ورزشی هیات همگانی تاکید کرد: منصفانه عرض کنم، اکثر رشته های تحت پوشش هیات خراسان رضوی جایگاه خیلی خوبی دارند اما کراس فیت که با حمایت جناب آقای اسدی و کمیته مربوطه و البته ورزشکاران مستعد عزیز، یک جایگاه بسیار خوب داشته و در حال حاضر جایگاه اول رو به خودشون اختصاص دادند و همچنین از اعتبار خاصی به لحاظ فنی در استان برخوردار هستند.

سطح مسابقات فوق العاده  و با اختلاف خیلی زیاد قهرمان شدیم

محسن اسدی ورزشکار و مربی تیم اعزامی کراس فیت خراسان رضوی هم در گفتگو با خبرنگارما با بیان این که سطح مسابقات بسیار بالا بود، گفت: امسال آیتم های تکنیکی را بیشتر داشتیم و کلا روند مسابقات به حالت تکنیکی توانایی درآمده بود.

وی افزود: خیلی جای خوشحالی داره این سطح پیشرفت و آمادگی بین کراسفیترهای استان وخدا رو شکر با یک تیم کامل، حرفه ای و آماده رفتیم. ما مسابقات شهریور رو قهرمان شدیم و این بارهم با اختلاف بالا توانستیم مقام قهرمانی رو کسب کنیم و هدیه کنیم به خراسانی های عزیزمان.

محسن اسدی در خصوص وضعیت سایر تیم های اعزامی استان ها خاطرنشان ساخت: تیم البرز قهرمان سال گذشته بود و امسال هم در مرحله اول توانسته بود به جمع ۸ تیم برتر بپیوندد. اما ما تیم رو به نحوی چیدمان و کلیت مسابقه را مد نظر داشتیم که درنهایت قهرمان شویم. من قول میدم با سطحی که از بچه ها می بینم، در مسابقات سال آینده هم این قهرمانی رو حتما تکرار کنیم.

وی در خصوص انتظارات خود از مسئولین گفت: طبعا انتظار داریم که بچه های ما حداقل به نحوی حمایت شوند که بتوانند با تمرکز بیشتر و یک نگاه مثبت تری آیندشون رو ببینند و با میل و اشتیاق کامل کار کنند.

گفتنی است اعضای تیم اعزامی کراس فیت خراسان رضوی با مربی گری محسن اسدی، سرپرست مهدی اسدی و کراسفیترها آقایان محمد رضا اسدی، علی جمیلی، فرشید تک، محمد رضا خاکشور، محسن حسینی، ایمان سبحانی، عباس تیموری، رضا رودهی ، امید خوش خرام و مجتبی اکبریان بودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن