زندگیورزشی

درخشش کراسفیترهای استان در مسابقات کشوری؛ ورزشکاران قهرمان خراسان رضوی رکورد ملی را جا به جا کردند!

کد خبر : 19706

 

مسابقات ورزشی کراسفیت کشور با حضور ۲۰ تیم از سراسر کشور و به میزبانی شهر یزد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، در این ماراتن ملی ورزشی که ورزشکاران صاحب نامی حضور داشتند، کراسفیترهای سرفراز خراسان رضوی توانستند با تلاش مضاعف عنوان قهرمانی این دور از مسابقات را نصیب خود نمایند.

محمد اسدی مسئول هیات کراسفیت استان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که مسابقات بصورت دو مرحله ای و با رقابت ۲۰ تیم در مرحله اول آغاز شد، افزود: در پایان بخش اول، صرفا ۸ تیم البرز، تهران الف، مازندران، زنجان، تهران ب، فارس، قزوین و خراسان رضوی توانستند به دور دوم راه پیدا کنند و عملکرد کراسفیترهای استان، امیدواری زیادی را برای قهرمانی در فینال بوجود آورده بود که به لطف خدا و تلاش های قهرمانان ورزشکارمان، پیش بینی ها تحقق یافت و تیم خراسان رضوی با افتخار توانست در رقابتی سخت وفشرده  با پشت سر گذاشتن رقبای صاحب نام خود بر سکوی اول قهرمانی کشوری بایستد.

اسدی همچنین از ثبت رکورد ۱۵:۴۹ ثانیه به عنوان یک موفقیت ویژه یاد کرد و خاطر نشان ساخت: کراسفیترهای خراسان رضوی، رکورد تیم البرز قهرمان دوره قبل مسابقات را شکستند.

وی از حضور دکتر طاووسی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی کشور وجناب آزاد رییس کمیته کراسفیت کشور و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد برای میزبانی شایسته این مسابقات تشکر و قدردانی ویژه ای نمود.

گفتنی است اعضای تیم خراسان رضوی شامل ۸ ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست بودند که در دو مرحله مقدماتی و فینال در روز پنج شنبه و جمعه در شهر یزد حضور داشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن