اقتصادی

معاون گردشگری کشور در بازدید از غرفه گروه شرکت های پدیده شاندیز مطرح کرد؛ برای پیشرفت گردشگری نیازمند حضور بخش خصوصی قوی هستیم

کد خبر : 19640

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران در بازدید از غرفه های گردشگری خراسان رضوی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور گفت: خراسان رضوی امسال توانسته است با همکاری بخش خصوصی، سیاست اصلی سازمان را که حرکت به سمت سفرهای استانی و مناطق مختلف شهرستان ها است، با کمک و حضور بخش های خصوصی اجرایی کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، دکتر ولی ا… تیموری در حاشیه این نمایشگاه از غرفه گروه شرکت های پدیده نیز بازدید کرد و گفت: برای پیشرفت گردشگری نیازمند حضور بخش های خصوصی به عنوان ذینفعان اصلی حوزه گردشگری در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال سازمان ما با سیاست اصلی اختصاص جایگاه ویژه شهرستان ها در بسته های سفرها به ویژه سفرهای نوروزی است افزود: با اینکه خراسان رضوی همواره به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر نوروزی بوده اما توقف عمده در مشهد بوده است و امسال حضور شهرستان ها و شرکت های مختلف بخش های خصوصی از اقصی نقاط استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری بیانگر این هست که این تمرکز به سمت شهرستان ها در حال پیشروی است و المان های جدیدی در حال رخ دادن است.

به گفته دکتر تیموری سیاست اصلی امسال سازمان در تنوع سازی بسته های سفر و محصولات استان ها است. معاون گردشگری در خصوص بهره گیری بخش های مختلف از سازکارهای تحولات دیجیتال نیز ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: اقامتگاه های بومگردی و مسایلی از این دست، همگام با سیاست های سازمان و همراه با تمرکز زدایی از مراکز استان ها به شهرستان ها و اقامتگاه ها پیش می روند.

وی تصریح کرد: در غرفه های فعال نمایشگاه، موضوع مذاکره و گفتگو اصل حاکم است و بخش خصوصی بسیار خوب حضور یافته و مدیریت خوبی نیز داشته است.

به گفته وی تاثیر بخش های خصوصی در کنار مجموعه های مدیریتی و دولتی در این نمایشگاه تخصصی، به گونه ای است که در واقع بخش دولتی هماهنگی های لازم و مدیریتی را عهده دار بوده و بخش خصوصی مجری اصلی آن است.

به گفته دکتر تیموری در سال های قبل ۷۰ تا ۸۰ درصد غرفه های استان ها به استان تهران اختصاص می یافت اما امسال عملا متفاوت شده و با نگاه حمایت از بخش خصوصی، این مهم اختصاص یافته است.

وی پدیده را یکی از شرکت های فعال گردشگری دانست و خاطرنشان ساخت: با ورود شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران برجسته، می توانیم تحولات بزرگی را داشته باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن