اجتماعی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد؛ حامی هنر و سینما در مشهد هستیم/ توجه سینما اطلس به ذائقه مردم

کد خبر : 19535

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد بابیان اینکه حامی هنر و سینا در مشهد هستیم، گفت: سینما اطلس به ذائقه مردم توجهی ویژه دارد.
پس از تماشای فیلم متری «شیش و نیم» احسان اصولی عضو شورای شهر مشهد درباره وضعیت پردیس سینمایی اطلس در ایام جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: پردیس‌های سینمایی که در مشهد توسط بخش خصوصی افتتاح‌شده ویژگی‌هایی دارد که به نظر می‌رسد به ذائقه مردم توجه بیشتری دارد و این ازدحام مردم و سینما دوستان به‌ویژه در ایام جشنواره حکایت از این دارد که پردیس‌های سینمایی توانستند به‌خوبی توجه مردم را جلب کنند.
وی افزود: در بین پردیس‌های سینمایی مشهد، سینما اطلس اولین سینمایی است که توسط بخش خصوصی افتتاح شد و ما رویکرد حمایتی داریم و مجموعه مدیریت شهری معتقد است که بخش خصوصی وقتی در اقتصاد هنر سرمایه‌گذاری می‌کند قطعاً موفق‌تر خواهد بود.
اصولی در ادامه درباره حضور سرمایه‌گذاران در حوزه هنر مشهد گفت: ما خواستار ورود بخش خصوصی در رشته‌های دیگر هنری نیز در شهر مشهد همچون گالری‌ها و نمایشگاه‌ها هستیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در بخش تئاتر مخصوصا ساخت بلک باکس برای اجرای تئاتر و سالن‌های چند سویه مشتاق حضور بخش خصوصی در ساخت پردیس‌های تئاتر هستیم.
وی در ادامه درباره فیلم متری شیش و نیم گفت: فیلمی اجتماعی تا حدودی بزرگنمایی شده و اغراق‌آمیز که البته این اغراق شاید نوعی کارکرد در سینما باشد برای جذب مخاطب اما به‌طور کل موضوع، ساختار و بازی در فیلم خوب و قابل‌توجه بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن