اقتصادیزندگی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد؛ ۱۰۱ درصد منابع در خراسان رضوی مصرف شده است/حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها

کد خبر : 19470

 

از ابتدای امسال تا کنون بیش از ده میلیارد تومان در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و طرح های فناورانه تخصیص و حمایت تسهیلاتی کم بهره شده است.

به گزارش صبح مشهد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر پنج شنبه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد با بیان این مطلب، افزود: حداکثر سقف تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومان بوده که با نرخ ۲ تا ۴ درصد پرداخت می شود.

دکتر مرتضی اکبری در ادامه به مصرف ۱۰۱ درصد منابع جذب شده در خراسان رضوی اشاره و خاطر نشان ساخت: تلاش همکاران امور شعب استان برای ارائه تسهیلات در کوتاه ترین زمان و با شرایط آسان و برخی تسهیلات تکلیفی باعث شده، سهم خراسان رضوی در مصرف منابع بیشتر از میزان کشوری باشد.

وی به حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح های دانش بنیان و استارت آپ ها جهت توسعه کسب و کارهای نوین اشاره کرد و افزود: ۳ چالش عمده بانک قرض الحسنه مهر ایران را جهت بررسی و رفع به یکی از شرکت های دانش بنیان سپردیم که با طراحی یک نرم افزار و اپلکیشن بتوانند یاری رسان این عضو شبکه بانکی کشور باشد.

گفتتنی است بانک قرض الحسنه مهر ایران دارای ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور بوده و سرمایه بانک بیش از ۲ هزار میلیارد تومان می باشد.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن