اجتماعی

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛ فاش شدن شگرد ۲ پسر و یک دختر جوان در سرقت گوشی‌های تلفن همراه

کد خبر : 19468

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اعضای باند سرقت‌های حیله گرانه گوشی‌های تلفن همراه در خیابان‌های مشهد که با تصادف به آخر خط رسیده بودند، خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر آقا بیگی با بیان این که طرح‌های کنترل و مراقبت نامحسوس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار داشت، افزود: تیم گشتی پلیس راهور، خودروی سواری‌ای را مشاهده کردند که در بلوار وکیل‌آباد با دنده‌عقب حرکت می‌کرد و با یک خودروی لکسوس و پژو سواری تصادف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در این لحظه پسر و دختر جوانی که سرنشین خودرو بودند پیاده شدند و پا به فرار گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در این مأموریت ضربتی پس از کشف مقادیری مواد مخدر در داخل خودرو، به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی راننده ۳۲ ساله فراری خودروی مذکور شد و حاکی از آن بود که این خودرو در سرقت‌های مشابه نیز مورداستفاده سارقان بوده است.

فرمانده انتظامی مشهد با یادآوری اینکه مأموران کلانتری نجفی این متهم که دارای ۲ فقره سابقه کیفری است را بلافاصله دستگیر کردند، بیان کرد: متهم که در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی دختر جوان و همدست دیگرش گفت از مدتی قبل با این دخترخانم آشنا شده و با همدستی یکی از دوستانش مرتکب سرقت شده‌اند.

آقا بیگی با اشاره به این مطلب که پلیس ۲ متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کرد، گفت: بنا بر ادعای اعضای این باند، دختر جوان روی صندلی عقب خودرو نشسته و با زیر نظر گرفتن شهروندان، در کنار عابران پیاده توقف می‌کردند، سپس دختر جوان که آرایشی زننده نیز داشته با این ادعا که شارژ تلفن همراهش تمام‌شده و نیاز به تماس تلفنی فوری دارد گوشی تلفن همراه طعمه را گرفته و در این لحظه با خودرو متواری می‌شدند.

آقابیگی افزود: در آخرین سرقت، مال‌باخته دست متهمان را می‌خواند و مانع فرار آن‌ها شده که راننده خودرو دستپاچه شده و با دنده‌عقب حرکت می‌کند که منجر به‌تصادف می‌شود.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تحقیقات با حضور ۳ شاکی پرونده در کلانتری نجفی برای کشف دیگر سرقت‌های انجام‌شده توسط اعضای این باند ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن