اخبار مهماقتصادی

دو نمایشگاه بین المللی صنعتی در مشهد گشایش یافت

کد خبر : 19438

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته بندی، کارتن سازی و ماشین آلات وابسته، تبلیغات تابلوسازی، خدمات و ملزومات وابسته و نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته سه شنبه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره گفت: از سال ۱۳۸۹ تاکنون نمایشگاه صنعت نساجی در مشهد گشایش نیافته بود اما امسال به همت مسئولان و فعالان اقتصادی بعد از هفت سال وقفه نمایشگاه صنعت نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته برپا شد.
محمد جواد محبی افزود: این نمایشگاه هفت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده که از این میزان در سه هزار مترمربع آن ۶۲ شرکت داخلی و نمایندگان پنج برند خارجی دستاوردهای خود را در قالب ۲۲۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.
وی اظهار داشت: علاوه بر آن هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی، کارتن سازی و ماشین آلات وابسته، تبلیغات، خدمات و ملزومات وابسته در هفت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی گشایش یافته است.
محبی گفت: در این نمایشگاه نیز ۸۳ شرکت داخلی از ۱۱ استان کشور در ۲ هزار مترمربع غرفه مختلف محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.
وی افزود: شمار غرفه های هفتمین نمایشگاه صنعت چاپ نسبت به دوره قبلی آن ۱۵ درصد افزایش داشته است.
وی اظهار داشت: نمایشگاه های یاد شده تا ۱۲ بهمن ماه پذیرای علاقه مندان است و در این مدت هیات های تجاری از کشورهای افغانستان، آذربایجان، عراق و پاکستان نیز از آنها دیدن می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن