زندگیشهری

طی تفاهم‌نامه‌ای که به امضای آیت الله علم الهدی، علیرضا رزم حسینی و محمد رضا کلایی رسید؛ شهرداری مشهد معین اقتصادی منطقه سه خراسان رضوی شد

کد خبر : 19375

شهرداری مشهد طی تفاهم‌نامه‌ای که به امضای آیت الله علم الهدی، علیرضا رزم حسینی و محمد رضا کلایی رسید، به‌عنوان معین اقتصادی منطقه سه استان تعیین شد.

به گزارش صبح مشهد، در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که امروز در سالن جلسات استانداری خراسان رضوی با حضور آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای امضا شد که طی آن شهردار مشهد به عنوان معین اقتصادی منطقه سه استان تعیین شد.

براساس طرح توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی، این استان به ۱۲ منطقه اقتصادی مختلف تقسیم شده که در هر منطقه یک مجموعه و تشکل اقتصادی بزرگ، مسئولیت توسعه منطقه را با استفاده از ظرفیت‌های منطقه و مشارکت مردم عهده‌دار می‌شود و منطقه سه در این تقسیم‌بندی شهرستان مشهد است.

این تفاهم‌نامه به امضای آیت‌الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی و محمدرضا کلایی، شهردار مشهد منعقد شد.

موضوع این تفاهم‌نامه جلب مشارکت‌های مردمی و توانمندی جوامع محلی به منظور اشتغال و معیشت پایدار و جذب سرمایه‌گذاران داخلی وخارجی، سرمایه‌گذاری و مشارکت اقتصادی و انجام امور مشاوره‌ای به مسئولان محلی و استانی در منطقه سه عنوان شده است.

شهرداری مشهد با این تفاهم‌نامه مکلف است برنامه‌ریزی‌های لازم و هماهنگ با برنامه‌ریزی توسعه استان و اسناد فرادستی استانی را انجام دهد و همچنین به جلب مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بپردازد.

براساس این تعهدنامه استانداری خراسان رضوی نقش مشاوره‌ای، سیاست‌گذاری، نظارت و حاکمیت خود را در تصمیم‌ها و برنامه‌ها اعمال کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن