اخبار مهماقتصادی

خبرهای خوش در دیدار صنعتگران خراسانی با وزیر صنعت؛ جوایز صادراتی بعد از ۸ سال پرداخت می شود

کد خبر : 19319

به منظور رفع مشکلات و موانع رونق تولید، جمعی از مسئولان صنعتی خراسان رضوی با وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صبح مشهد، در این دیدار که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، رئیس و دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان حضور داشتند، ابتدا حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به جلسات و دیدارهای خود با صنعتگران خراسانی اشاره کرد و با اشاره به مشکلات عدیده تولید، خواستار گره گشایی از چالش های تولیدکنندگان بویژه در موضوع محدودیتهای ایجاد شده در ثبت سفارش مواد اولیه، مطالبات قطعه سازان شد، سپس مهندس حسن حسینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان هم در سخنانی با اشاره به ظرفیتهای تولید در استان اظهار داشت: برخی از این مشکلات کمر تولیدکنندگان را شکسته و برای آنها رمقی نگذاشته است.
وی افزود؛ با این حال شاهدیم که تولیدکنندگان با همه مشکلات مردانه پای تولید ایستاده اند.
وی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان برعلیه مردم کشورمان اظهار داشت: در این شرایط بخش دولتی باید به یاری تولیدکنندگان بشتابند.
حسن حسینی در ادامه به محدودیتهای ناشی از ثبت سفارش مواد اولیه کارخانجات استان اشاره و خواستار رفع این مشکلات شد.
وی گفت: این موضوع از مشکلات حاد واحدهای تولیدی است.
در ادامه این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت هم ضمن قول مساعد برای پیگیری مسائل تولیدکنندگان خراسانی اظهار داشت: بزودی با هماهنگی لازم ثبت سفارش مواد اولیه واحدهای تولیدی به خانه صنعت، معدن و تجارت استان واگذار می شود.
رضا رحمانی درخصوص مشکلات واحدهای تولیدی در بحث تسهیلات ارزی اظهار داشت: تسهیلات ارزی واحدهای تولیدی بایستی با نرخ زمان عقد قرارداد تسویه شد.
وی تصریح کرد: بخشی از وظایف وزارت صنعت، به خانه های صنعت، معدن و تجارت محول می شود.
گفتنی است با پیگیری خانه صنعت، معدن و تجارت استان جوایز صادراتی استان بعد از گذشت ۸ سال پرداخت میشود.
این موضوع از جمله مصوبات جلسه فوق بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن